اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 14:07

چهارشنبه, 26 مهر 1402 ساعت 13:05
  • .

حمله اسراییل به بیمارستان غزه چهره واقعی این رژیم را نشان داد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: حمله صهیونیست‌ها به بیمارستان "المعمدانی" غزه بار دیگر چهره واقعی این رژیم را به جهان نشان داد.

به گزارش نسیم امروز به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی ، محمد رضا حسین نژاد در پیامی ضمن محکوم کردن اقدامات جنایتکارانه صهیونیست ها اظهار کرد: اولین بار نیست که رژیم سفاک صهیونیستی کودکان، زنان و مردان بی گناه و غیر نظامی را به خاک و خون می کشد بلکه شکل گیری این رژیم منحوس با ترور و کشتار بی گناهان در مدارس، اردوگاه ها و با بمباران مناطق مسکونی و بیمارستان ها انجام شده است.

وی تاکید کرد : بی تردید افزایش جنایات این رژیم، اتحاد بیشتر مسلمانان، آزادگان جهان و خشم مقدس آنان را علیه ظلم و جنایت در پی خواهد داشت، خشمی بنیان رژیم صهیونیستی را نابود خواهد کرد.

اشغالگران صهیونیست سه شنبه بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کردند و در نتیجه این اقدام جنایتکارانه و بر اساس اعلام منابع خبری بیش از ۵۰۰ فلسطینی در این بیمارستان به شهادت رسیدند.

دولت جمهوری اسلامی ایران به دنبال جنایت جنگی و حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه روز چهارشنبه را عزای عمومی اعلام کرد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره