اخبار برگریده
چهارشنبه, 12 ارديبهشت 1403 03:18

سه شنبه, 20 تیر 1402 ساعت 11:50
  • .

قدردانی گروه های مردمی از دولت و استاندار خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

به دنبال اعلام مصوبه‌هیئت دولت برای تاسیس شهرستان مانه، گروه های مختلف مردمی، جمعی از معتمدین، اعضای شوراهای اسلامی، فرهنگیان و ایثارگران با حضور در دفتر استاندار از توجه دولت و استاندار قدردانی کردند.

به گزارش نسیم امروز، در این دیدار حاضرین با بیان خواسته های خود از جمله؛ صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی، تامین آب کشاورزی، بومی گزینی مسئولین این شهرستان و ... خواستار توجه نماینده عالی دولت به این شهرستان تازه تاسیس شدند.

استاندار در این دیدار با تاکید بر اجرای طرح ها و پروژه های مربوط به آب، به قرارداد انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی و همچنین انتقال آب های شمالی به داخل استان اشاره کرد .

دکتر محمد رضا حسین نژاد افزود: در تدوین نقشه شهرستان مانه ، شخصا نظارت داشتم و سعی کردیم این شهرستان هم سهمی در مرز داشته باشد.

وی گفت: مرزی بودن شهرستان مانه برای ما مهم بود چون این شهرستان با توانمندی ها و استعدادهایی که دارد در آینده یکی از ثروتمند ترین شهرستان های استان خواهد بود و می تواند در امر صادرات محصولات سهیم باشد.

حسین نژاد با بیان اینکه از خراسان شمالی به ۳۶ کشور صادرات داشته ایم ، افزود در آینده به دنبال ایجاد گمرک هوایی از شهرستان مانه و سملقان نیز هستیم.

استاندار همدلی میان مردم، مسئولین ، ائمه جمعه، نمایندگی ولی فقیه، نمایندگان و ... را در شهرستان شدن مانه تاثیرگذار دانست و گفت: از اینکه با این مصوبه دولت ، بارقه های امید در دل مردم زنده شده است، خوشحالم.

گفتنی است: شهرستان مانه به رغم این که فقط ۳ درصد جمعیت استان را دارد اما ۱۰۳ شهید را تقدیم نظام مقدس اسلامی کرده است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره