اخبار برگریده
پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 10:44

چهارشنبه, 14 تیر 1402 ساعت 12:44
  • .

ضرورت انعکاس و اطلاع رسانی عملکرد دولت در شهرستان ها

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی بر ضرورت انعکاس و اطلاع رسانی عملکرد دولت در شهرستان ها و توجه فرمانداران به این مهم تاکید کرد.

به گزارش نسیم امروز، محمد رضا حسین نژاد در نشست چهار ساعته با فرمانداران شهرستان های تابعه استان گفت : انعکاس عملکرد دولت درکلان کشور حرف های بسیاری وجود دارد که با احصا این موضوعات برای مردم توسط فرمانداران، اطلاع رسانی های لازم انجام شود.

وی توازن در توزیع بودجه های شهرستانی و تخصیص اعتبار برای مصلی های هر شهرستان و موضوعات گردشگری را نیز مورد تاکید و توجه قرارداد.

حسین نژاد موضوع انتخابات را مهم ترین مسئله سال عنوان کرد و گفت : به هیچ عنوان نباید اجازه دهیم تا دشمن، خدمات دولت را زیر سوال ببرد و یأس و ناامیدی را در جامعه حاکم کند و از این طریق انتخابات و مشارکت مردم را تحت‌الشعاع قرار دهد.

نماینده عالی دولت در استان امید آفرینی و اطمینان سازی از سلامت انتخابات و صیانت آرا، از سوی مسئولان اجرایی و مسئولان اجرای انتخابات را به عنوان دو مولفه و دو وظیفه ی مهم در تقابل با فعالیت های رسانه ای دشمنان توصیه کرد.

وی تاکید کرد: وظیفه و رسالت مهم فرمانداران در برگزاری انتخابات این است که باید با تمام توان و با شور و نشاط اجتماعی و با صیانت و سلامت به پایان برسانند.

گفتنی است برگزاری نشست هایی با نخبگان و اقشار مختلف در حوزه انتخابات ، آشکار سازی و اطلاع رسانی خدمات دولت سیزدهم ،افزایش نشاط اجتماعی ،حل مشکلات تنش آبی، مسکن ملی ، تسهیلات ازدواج و فرزندآوری، توجه بیشتر به شهرک صنعتی شهید محمدزاده گرمه، تسریع در اتمام پروژه های ورزشی و عمرانی، تکمیل تجهیزات فرمانداری ها، توزیع اعتبارات ، حضور بیشتر مدیران استان در شهرستان ها، تغییر کاربری ها از جمله در خواست ها و موارد مطرح شده توسط فرمانداران در این نشست بود.

لازم به ذکر است در این نشست معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی و معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی نیز حضور داشتند .

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره