اخبار برگریده
یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 13:16

شنبه, 13 آبان 1402 ساعت 08:40

شناسایی فردی با تراکنش خرید ماهانه ۱۰ هزار قرص نان در خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیر جهادکشاورزی شهرستان شیروان در خراسان شمالی گفت: فردی که در این شهر ماهانه ۱۰ هزار قرص نان خریداری می کرد، شناسایی و به پلیس معرفی شد.

به گزارش نسیم امروز، صادق رضا قلی زاده اظهار کرد: این فرد در چند ماه اخیر از نانوایی‌های سطح شهر نان خرید کرده و به فروشگاه های مواد غذایی شهر عرضه می کرد.

وی افزود: بررسی دقیق در سامانه نانینو، منجر به شناسایی این فرد متخلف شد، در این باره پرونده برای مراحل قانونی به پلیس امنیت عمومی شهرستان تحویل شد.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان شیروان اظهار کرد: این فرد با ۹ کارت بانکی اقدام به خرید نان از پنج باب نانوایی می کرد، البته هنوز همکاری نانوایی ها با این متخلف در این زمینه به اثبات نرسیده است.

براساس این گزارش اخیرا حدود پنج هزار قرص نان احتکار شده در یکی از منازل حاشیه شهر بجنورد خبرساز شد که نان‌ ها انباشت و خشک شده به عنوان خوراک دام به دامداران عرضه می شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اکنون یکهزار و ۳۱۱ واحد نانوایی در خراسان شمالی فعالیت دارند و سرانه مصرف آرد و نان در استان ۲ کیلوگرم بالاتر از میانگین کشوری است.

خراسان شمالی با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در شمالشرق کشور واقع است این استان دارای ۱۰ شهرستان بجنورد، شیروان، اسفراین، بام و صفی آباد، فاروج، گرمه، جاجرم، مانه، سملقان و راز و جرگلان است./ ایرنا

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره