اخبار برگریده
جمعه, 07 ارديبهشت 1403 21:42

پنج شنبه, 02 دی 1400 ساعت 13:30
  • .

اراده جمعی برای تقویت سهم استان در ردیف اعتبارات ملی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی بر اراده و اهتمام جمعی مجموعه مدیریت و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در راستای افزایش سهم استان در ردیف های اعتبارات ملی تاکید کرد.

به گزارش گروه دریافت نسیم امروز، محمدرضا حسین نژاد در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: میزان اعتبارات استان از ردیف های ملی باید مشخص و چگونگی نقش آفرینی مدیریت استان در تقویت و افزایش این اعتبارات بررسی شود.

حسین نژاد با اعلام تصویب 2 هزار میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی استان در بودجه سال 1401، افزود: در لایحه دولت ایجاد صندوق پیشرفت و عدالت در استان ها پیش بینی شده است و در گام نخست دو هزار میلیارد تومان اعتبار این صندوق ها توسط دولت تامین خواهد شد و در ادامه درآمدهای استان حاصل از فروش املاک و... در این صندوق واریز و بخشی از اعتبارات در ایجاد زیرساخت های صنایع تولیدی استان هزینه خواهد شد.

وی با بیان اینکه گاها مستقل شدن به نفع استان نیست، افزود: میزان افزایش اعتبارات استان از محل فروش املاک دستگاه های اجرایی با توجه به نوپا بودن و نداشتن املاک کافی کم خواهد بود.

درختکاری در اراضی با کاربری فضای سبز توسط شهرداری ها، واگذاری زمین در شهرستان جاجرم جهت احداث بازداشتگاه، اجرای پروژه های ملی محرومیت زدایی در بخش بهداشت و راه، ساماندهی فضای اداری و طرح های پژوهشی مصوب فراخوان اولویت های پژوهشی استان از دیگر دستورکارهای این نشست بود که با حداکثر آرا تصویب شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره