اخبار برگریده
سه شنبه, 28 فروردين 1403 23:19

پنج شنبه, 25 آذر 1400 ساعت 11:45
  • .

از ظرفیتهای قانونی برای توسعه استان بهرمند خواهیم شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی در دیدار رئیس کل دادگستری استان با وی بر بهره مندی از ظرفیت های قانونی مختلف در راستای توسعه استان تاکید کرد.

به گزارش نسیم امروز، محمد رضا حسین نژاد در این دیدار تلاش در راستای حل مشکلات مردم و توسعه استان را فصل مشترک وظایف اجزای حاکمیت استان توصیف کرد و گفت : پیگیری موضوعات برای حل مشکلات مردم با بهره مندی از ظرفیت های قانونی به‌نفع توسعه استان خواهد بود.

وی افزود: برای حل مشکلات مختلف استان از جمله مشکل کمبود آب باید به دنبال ارائه راهکار های بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت باشیم و با انجام کار جهادی تنها به انجام وظایف دستگاهی خود اکتفا نکنیم.

حسین‌نژاد با تاکید بر اینکه درست کار نکردن مسئولان موجب زیر سوال رفتن نظام جمهوری اسلامی خواهد شد، گفت: امروزه با گسترش رسانه ها سطح مطالبات مردمی بالا رفته و و هیچ موضوعی از دید مردم پنهان نیست و تنها درست کار کردن موجب دلگرمی مردم می‌شود.

همچنین نماینده عالی دولت در خراسان شمالی در این دیدار بازدیدهای میدانی، شنیدن مشکلات مردمی، برگزاری جلسات مشترک بین دستگاهی با هدف بهره مندی از خرد جمعی و انسجام بین اجزای حاکمیت را از ملزومات حل مشکلات استان دانست.

در ابتدای این دیدار نیز رئیس کل دادگستری و اعضای شورای قضایی استان به بیان دیدگاهها در خصوص مسائل استان و وضعیت سازمانهای مجموعه قضایی استان پرداختند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره