اخبار برگریده
جمعه, 31 فروردين 1403 13:28

شنبه, 04 دی 1400 ساعت 11:46
  • .

زنجیره سازی عاملی مهم در افزایش میزان تولید محصولات کشاورزی مددجویان

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: زنجیره سازی طرح های زعفران میزان تولید و صادرات این محصول در استان را افزایش خواهد داد .

به گزارش نسیم امروز، مجید الهی راد در دیدار با نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت توسعه تجارت پایدار کشور و مدیر عامل شرکت صنعت آفرینان گفت: با پیگیری های صورت گرفته زنجیره سازی محصولات کشاورزی تولیدی مددجویان مثل زعفران دستور کار این نهاد بوده و با مساعدت سازمانهای ذیربط این موضوع انجام خواهد شد .

وی در ادامه از خرید تضمینی پيله تر از مددجويان تحت حمایت این نهاد خبر داد و گفت: سال گذشته خرید تضمینی پیله تولیدی مددجویان، ۱۰ درصد بیشتر از ازرش واقعی بازار توسط کمیته امداد به نفع مددجویان انجام شد .

الهی راد یاد آور شد:۲۳ درصد اعتبارات اشتغال این نهاد به مددجویان شهرستان شیروان اختصاص دارد که ۵۰ میلیارد تومان آن اکنون جذب شده است.

وی به توسعه طرح های کارفرمایی در استان اشاره کرد و افزود: طرح های مختلفی در حوزه اصلاح نژاد اکنون در دست اجرا است که در این حوزه نیازمند بازنگری دولت و مجلس در جهت تامین نهاده های دامی ارزان قیمت هستیم.

وی به گسترش طرح های نیروگاه های خورشیدی در استان اشاره کرد و خواستار همکاری سازمان های ذی ربط در جهت اعطای تسهیلات ارزان قیمت به افراد متقاضی شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره