اخبار برگریده
جمعه, 07 ارديبهشت 1403 19:16

پنج شنبه, 13 شهریور 1399 ساعت 08:59
  • .

اعلام جرم استاندارد خراسان‌ شمالی‌ علیه ۴ واحد تولیدی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل استاندارد خراسان ‌شمالی گفت: این اداره‌کل علیه چهار واحد تولیدی شامل ۲ واحد تولید سنگدانه و ۲ واحد پلی‌استایرن در استان اعلام جرم کرده است.

به گزارش نسیم امروز، فهیمه مهمان نواز با حضور در مرکز ایرنای خراسان شمالی اظهار داشت: پرونده این واحدهای تولیدی به علت تولید و توزیع غیرمجاز و عدم دریافت پروانه استاندارد اجباری به دادسرا ارجاع شده است.

وی افزود: عدم رعایت الزامات استاندارد و تولید انبوه این واحدها که در شهرستان اسفراین و بجنورد فعال هستند، از دیگر تخلفات است.

مدیرکل استاندارد خراسان شمالی خاطرنشان کرد: امسال، ۱۵ پرونده واحد تولیدی متخلف برای رسیدگی به محاکم قضایی ارجاع شده است.

مهمان نواز درباره نظارت بر تولید مصالح ساختمانی گفت: در دو سال گذشته، نظارت ها و حساسیت بر کنترل کیفیت تولید بتن، زیاد بوده است، در استانداردهای بتن تجدید نظر شده و استانداردها به روز شده است.

وی افزود: در این زمینه، همکاری خوبی با سازمان نظام مهندسی ساختمان وجود دارد و مقرر شده، ناظران ساختمان، در صورت مشاهده استفاده از بتن غیراستاندارد در ساخت وساز، گزراش را منعکس کنند تا به آن رسیدگی شود.

مهمان نواز گفت: تلاش داریم تا مصالح نامرغوب و غیراستاندارد پای ساختمان آورده نشود و در ساخت و ساز استفاده نشود، البته اقدامات در این زمینه، موثر بوده است.

مدیرکل استاندارد خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: نمونه برداری ها از بتن، در استان افزایش یافته است و آمادگی لازم برای آزمون و کنترل بتن وجود دارد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره