اخبار برگریده
چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403 15:12

دوشنبه, 22 اسفند 1401 ساعت 08:05

طرح عیدانه استاندارد خراسان شمالی آغاز شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل استاندارد خراسان شمالی از اجرای طرح ویژه عیدانه این اداره کل خبرداد و گفت: این طرح تا 15 فروردین ماه سال 1402 ادامه دارد.

به گزارش نسیم امروز، فهیمه مهمان نواز با اعلام این خبر اظهار کرد: این طرح به منظور ارزیابی کیفیت کالا و خدمات مرتبط با ایام نوروز در دستور کار است و تا 15 فروردین ماه 1402 ادامه دارد.

وی افزود: در این طرح نحوه خدمات رسانی به مسافران و مردم ، کیفیت کالاها و اقلام عرضه شده در مراکز مختلف مورد بررسی و بازرسی قرار می گیرد.

مهمان نواز گفت: هتل ها، هتل آپارتمان ها، زائر سراها، فرودگاه و پایانه های مسافری، فروشگاه های زنجیره ای، مراکز پذیرایی، رستوران ها، مراکز تفریحی و خدماتی، مراکز اقامتی در این طرح مورد بازرسی قرار می گیرد.

وی افزود: به منظور صیانت از حقوق مصرف کنندگان، امسال مراکز اقامتی بین راهی، میادین میوه و تره بار، قالیشویی ها و مراکز فروش شیرینی و آجیل هم مورد نظارت دقیق و مستمر قرار می گیرد.

مدیرکل استاندار خراسان شمالی گفت: برای کنترل نحوه عرضه کالا در بازار، طرح تشدید نظارت بر بازار از اول اسفندماه جاری در دست اجرا است و در آن، تمام مرکاز عرضه کالاهای مشمول استاندارد اجباری، مورد نظارت‌قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: مسافران و نیز شهروندان می توانند با ارسال کد 10 رقمی زیر نشان استاندارد به سامانه پیامکی 10001517 از اعتبار و اصالت علامت استاندارد درج شده روی کالا مطلع شوند.

وی افزود: شهروندان در صورت مشاهده موارد مغایر با استاندارد، موضوع را از طریق سامانه تلفنی 1517 به اداره کل استاندارد اطلاع دهند.

مدیرکل استاندار خراسان شمالی گفت: یک شرکت دارای صلاحیت کار بازرسی از بازار را با استفاده از توان 6 نفر بازرس در 2 نوبت کاری بر عهده دارد و علاوه بر آن کارشناسان این اداره کل هم در این زمینه مشارکت دارند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره