اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 19:12

دوشنبه, 22 اسفند 1401 ساعت 08:30

صدور 603 تاييديه ايمني و كيفيت آسانسور در خراسان شمالي

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل استاندارد خراسان شمالی گفت: از ابتدای سال جاری 462 تاييديه ايمني و كيفيت آسانسورتوسط اين اداره كل صادر صادر شده است.

به گزارش نسیم امروز به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد ، فهیمه مهمان نواز اظهار کرد: این تعداد تاییدیه برای 141 دستگاه آسانسور، تمدید گواهینامه ایمنی و کیفیت آسانسور(بازرسی ادواری) صادر شده است.

وی افزود: تاييديه هاي آسانسور داراي اعتبار يكساله است و در صورت عدم انجام سرويس و نگهداري مستمر توسط شركت هاي مجاز و عدم بازرسي ادواري ساليانه توسط شركت هاي تاييدصلاحيت شده سازمان ملي استاندارد، مسئوليت حوادث و سوانح احتمالي متوجه مالكين و مديران ساختمان هاي داراي آسانسور و شركت طرف قرارداد سرويس و نگهداري آسانسور مربوطه خواهد بود.

برپایه این خبر، مالكين و مديران ساختمان ها مي بايست پيش از اتمام تاييديه ايمني و كيفيت آسانسور جهت انجام بازرسي ادواري و تمديد اعتبار تاييديه مذكور اقدام نمایند.

گفتنی است: از ابتدای سال تاکنون دو جلسه کمیته فنی آسانسور در خصوص بررسی پرونده های دارای ابهام و مغایر با استاندارد ملی آسانسور به شماره 1-6303 و با حضور اعضای ثابت کمیته فنی استانی شامل کارشناسان فنی اداره کل، نماینده اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان، نماینده جامعه ممیزی و بازرسی آسانسور و همچنین نماینده اتحادیه کشوری آسانسور و پله برقی در اداره کل استاندارد برگزار شده است .

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره