اخبار برگریده
جمعه, 07 ارديبهشت 1403 08:04

پنج شنبه, 08 خرداد 1399 ساعت 11:36
  • .

کلنگ طرح ارتقای بیمارستان پورسینای مانه‌وسملقان به زمین زده شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

با حضور استاندار خراسان شمالی طرح ارتقای بیمارستان ۳۲ تختخوابی پورسینای شهرستان مانه‌وسملقان به ۶۴ تختخوابی به زمین زده شد.

به گزارش نسیم امروز، در آیین کلنگ‌زنی این طرح درمانی، استاندار خراسان شمالی گفت: این طرح با زیربنای سه هزار و ۴۱۲ متر مربع با اعتباری ۲۰۰ میلیارد ریال عملیاتی می شود که بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته و عقد قرارداد با پیمانکار در مدت ۱۵ ماه آماده بهره برداری خواهد شد.

دکترمحمدعلی شجاعی افزود: اعتبار این پروژه از محل مصوبات سفر سال ۹۸ ریاست جمهوری به استان تامین می شود که تاکنون ۳۰ میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.

وی تصریح کرد: همه مسئولان استانی و شهرستانی به دنبال رفع نداشته های بهداشتی درمانی هستند.

استاندار خراسان شمالی در ادامه گفت: همچنین مقرر شده است با همکاری سپاه جوادالائمه خراسان شمالی، ساخت یک بیمارستان ۶۴ تختخوابی در شهرستان محروم و مرزی راز و جرگلان نیز به زودی آغاز شود.

دکتر شجاعی از بهداشت و درمان به عنوان یکی از اصلی ترین نیازهای مردم یاد کرد و دسترسی آسان به آن را حق همه شهروندان دانست.

وی افزود: این شهرستان به عنوان متصل کننده استانهای خراسان شمالی، رضوی و استان های شمالی کشور، در مسیر تردد مسافران و زائران حضرت علی بن موسی الرضا(ع) قرار گرفته، لذا مسئولان استانی و شهرستانی با پیگیری های مستمر و به طور جدی در راستای رفع کمبودهای درمانی شهرستان به ویژه به منظور سرعت بخشیدن و کمک به مصدومان سوانح جاده ای، موضوع ارتقای این بیمارستان را در دستور کار خود قراردادند.

گفتنی است: در آئین کلنگ زنی فاز دوم بیمارستان پورسینای شهرستان مانه و سملقان دکتر هاشمی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان و تنی چند از مدیران شهرستانی و امام جمعه حضور داشتند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره