اخبار برگریده
جمعه, 07 ارديبهشت 1403 13:42

سه شنبه, 06 خرداد 1399 ساعت 11:11
  • .

افتتاح 3 طرح ورزشی و فرهنگی فاروج در هفته دولت

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

فرماندار فاروج گفت: سه طرح ورزشی و فرهنگی این شهرستان خراسان شمالی در هفته دولت افتتاح می‌شود که اعتبارات اجرایی این طرح ها از محل سفر هیات دولت به استان تامین شده است.

مسعود صادق تیتکانلو با اشاره به ناتمام بودن مجتمع فرهنگی و هنری شهر فاروج، استخر اداره ورزش، استخر دانش آموزی، سالن ورزشی کارگران، سالن ورزشی تیتکانلو، نبود سینما در شهرستان افزود: در سفر هیات دولت به شماری از این طرح ها اعتبار اختصاص یافت و این طرح ها فعال شدند.

صادق با بیان اینکه استخر دانش آموزی را طبق وعده ای که به رسانه ها داده بودیم می توانستیم پایان سال گذشته افتتاح کنیم گفت: اگر در آن زمان افتتاح می شد بدون محوطه سازی بود که با تخصیص اعتبارات، این بخش هم در حال انجام است و طرح در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.

وی افزود: از محل اعتبارات سفر هیات دولت ۱۲ میلیارد ریال برای تکمیل این طرح که ساخت آن با هزار و ۴۱۶ مترمربع مساحت در سال ۹۰ با بخش های سونا، جکوزی و یک سالن بدنسازی آغاز شده بود اختصاص یافت.

وی گفت: بهره برداری از مجتمع فرهنگی اداره ارشاد با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار و سالن ورزشی کارگران با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار هم که پایان سال گذشته مقرر شده بود مشمول تعطیلی کارگاه ها متاثر از شیوع کرونا شد که با فعال شدن دوباره طرح ها، هر دو به هفته دولت می رسد.

وی افزود: فعالیت های تکمیلی سالن ورزشی تیتکانلو هم از اول خرداد با تخصیص اعتبار ۳ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریالی آغاز شده تا جوانان این شهر و بخش خبوشان از این ظرفیت برخودار شوند.

وی از افتتاح سینمای شهر تیتکانلو در سوم خرداد ماه خبر داد و افزود: با توجه به تجهیز سینمای مجتمع فرهنگی تیتکانلو، شهرستان از این محرومیت هم خارج می شود.

فرماندار فاروج در خصوص استخر اداره ورزش و جوانان هم گفت: این طرح پیشرفت ۳۰ تا ۴۰ درصدی به رغم گذشت نزدیک به یک دهه از آغاز آن دارد و باتوجه به وجود متقاضی برای واگذاری برای برطرف شدن مشکلات قانونی پیگیر هستیم تا با استفاده از تبصره ۱۹ قانون بودجه واگذاری به بخش خصوصی انجام شود.

براساس تبصره ۱۹ قانون بودجه دستگاه‌های اجرائی مکلفند از محل منابع بودجه کل کشور و دارایی‌های خود تمهیدات لازم را برای اجرای طرح‌ جدید، نیمه‌تمام و آماده ‌بهره‌برداری و در حال بهره‌برداری از طریق انعقاد قرارداد واگذاری و یا مشارکت با بخش‌های خصوصی، تعاونی و شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با اولویت بخشهای خصوصی و تعاونی فراهم کنند.

صادق گفت: با بهره برداری از این طرح ها انقلابی در حوزه زیر ساختی در بخش غنی سازی اوقات فراغت جوانان در شهرستان رخ می دهد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره