اخبار برگریده
شنبه, 01 ارديبهشت 1403 13:19

شنبه, 07 تیر 1399 ساعت 11:14
  • .

آغاز عملیات اجرایی ۵۰۰ واحد مسکونی محرومین

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی در آیین کلنگ زنی ۵۰۰ واحد مسکونی محرومین گفت: شاهد نگاه بلند رئیس کمیته امداد کشور به بحث محرومیت زدایی هستیم.

به گزارش گروه دریافت نسیم امروز، دکتر محمد علی شجاعی اظهار داشت :تصمیمات اتخاذ شده در سفر دو روزه رئیس کمیته امداد کشور به خراسان شمالی موجب می شود تا در توسعه آینده این استان تاثیر گذار باشد. وی افزود: با هم افزایی و مشارکت ، وظیفه خود را نسبت به مردم در زمینه های مختلف از جمله در حیطه شرح وظایف کمیته امداد انجام خواهیم داد.

رئیس کمیته امداد کشور نیز در این ائین گفت:وحدت و هماهنگی که در استان خراسان شمالی دیدم در کمتر استانی مشاهده کرده ام.

سید مرتضی بختیاری خاطرنشان کرد: از تعداد ۵۰۰ واحد مسکونی فوق، ۱۵۰ واحد آن برای شهرستان مانه و سملقان خواهد بود که امیدواریم تا پایان سال با حمایت های قاطع استاندار خراسان شمالی این عملیات ، اجرایی شود. وی تصریح کرد: ۱۰۰ درصد منازل خسارت دیده از سیل سال گذشته در خراسان شمالی تعمیر و ۹۵ درصد منازل احداثی به اتمام رسیده است.

وی گفت : در خراسان شمالی به دلیل وحدت و هماهنگی و وجود زمینه های اشتغالزا در بین جوانان،سقف ایجاد اشتغال را به ۵ هزار نفر با ۱۷۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه افزایش داده ایم. بختیاری افزود : کار آفرینانی که در خراسان شمالی به ایجاد اشتغال بپردازند مشروط بر اینکه از مددجویان کمیته امداد استفاده کنند به ازای هر ۱۰ مدد جو تسهیلات قرض الحسنه ۵۰۰ میلیون تومانی به آنان تعلق خواهد گرفت.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره