اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 21:24

شنبه, 29 مهر 1402 ساعت 11:35
  • .

لزوم افزایش نظارت بر کیفیت طرح‌های عمرانی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رییس کل دادگستری خراسان شمالی با بیان اینکه اجرای برخی طرح های راهسازی و ساخت و ساز با مشکل مواجه است گفت: باید نظارت‌ها بر این طرح‌ها بیشتر شود.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام رضا براتی در همایش بزرگداشت روز جهانی استاندارد در کمپ پتروشیمی بجنورد اظهار کرد: مشکل رانش زمین در محور بزرگراهی بجنورد-آشخانه در محدوده روستای خندقلو نمونه ای از مشکلات در حوزه راهسازی است.

وی افزود: مشکلات ناشی از بارندگی و سیل که هر از چند گاهی با بارندگی ها دامنگیر مردم بجنورد می شود از دیگر مشکلات حوزه مهندسی و ساخت وسازها محسوب می شود که باید در این زمنیه برنامه ریزی شود.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: البته بخشی از مشکلات سیل ناشی از بی توجهی شهروندان و برخی متوجه حاکمیت است و انتظار می رود در این باره نظارت ها بیشتر شود.

وی با انتقاد از گلایه ها از کیفیت نان در بجنورد گفت: کیفیت نان در مرکز استان مطلوب نیست و باید در این زمینه تدبیر بیشتری انجام شود.

استاندار خراسان شمالی هم در این همایش گفت: نقش استاندارد در زندگی مردم تاثیرگذار و گسترده است، استاندارد سازی نقش مهمی در تامین و ارتقای سلامت عرضه محصولات و خدمات دارد.

محمدرضا حسین نژاد اظهار کرد: اگر استاندارد سازی در بخش های مختلف از جمله مهندسی و شهرسازی ترویج یابد، سازندگان به دنبال اجرای مطلوب پروژه ها خواهند بود و نیازی به اهرم های قانونی نیست.

وی با تاکید بر اهمیت سلامت محیط کار گفت: استاندارد سازی، نقش مهم در سلامت محیط کاری دارد بر این اساس در کنار موضوع بازرگانی، تجارت، ساخت و ساز و تولید، هزینه استاندارد سازی برای کیفی سازی محصولات مورد توجه باشد.

گفتنی است: آیین گرامیداشت روز جهانی استاندارد امروز (شنبه) با حضور مدیرکل امور حقوقی و مجلس سازمان ملی استاندارد، رییس کل دادگستری، استاندار و سایر مسوولان استانی در کمپ پتروشیمی بجنورد برگزار شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره