اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 14:26

دوشنبه, 27 شهریور 1402 ساعت 15:50
  • .

مشکلات حاشیه کنارگذر شمالی بجنورد باید برطرف شود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رییس‌کل دادگستری خراسان شمالی از انفعال و بی‌توجهی دستگاه‌های مسوول در خصوص مسائل و مشکلات زیست محیطی استان شدیدا انتقاد کرد.

به نسیم امروز، حجت الاسلام رضا براتی زاده در نشست بررسی و پیگیری مشکلات زیست محیطی حاشیه کنارگذر شمالی بجنورد با تاکید بر اینکه مشکلات حاشیه کنار گذر شمالی باید برطرف شود، اظهار کرد: برای تحقق شعار «شهر ما، خانه ماست» باید شکل و ساختار شهری را به گونه ای تعریف کنیم که نگاه ها مثبت و میزان جذب گردشگر به استان ما بیشتر شود.

وی افزود: متاسفانه برخی از جلوه های ناراحت کننده مانند دفنگاه ضایعات ساختمانی، آن هم در مجاورت کنار گذر شمالی، دغدغه های فراوانی را برای هم استانی ها، مسافران و دوستداران محیط زیست به وجود آورده است.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: طبق بررسی های به عمل آمده؛ ابعاد، سطح و دامنه اقدامات بر اساس مسوولیت هر یک از دستگاه ها رضایت بخش نیست بنابراین باید در راستای اهداف پیش بینی شده و مطابق برنامه ریزی و زمان بندی مشخص حرکت کرد.

وی از تعیین ضرب الاجل یک ماهه و ۶ ماهه برای ساماندهی وضعیت موجود و جانمایی دفنگاه ضایعات و نخاله های ساختمانی در مکان مناسب با رعایت موازین قانونی و ملاحظات زیست محیطی خبر داد.

حجت الاسلام رضا براتی زاده اظهار کرد: هر کاری که به نحوی با موضوعات بهداشت عمومی مرتبط است باید پیوست های زیست محیطی نیز داشته باشد و نهادها و سازمان های مجری قبل از هر چیز مجوزهای قانونی لازم را از دستگاه های مسوول اخذ نمایند.

پروژه کنارگذر شمالی بجنورد در شهریور سال ۸۵ با اعتبار اولیه ۱۱۰ میلیارد ریال کلنگ زنی شد و سه ساله به اتمام رسید.

این مسیر ۲۰ کیلومتری غرب به شرق بجنورد را به یکدیگر مرتبط می کند و از پایین دست روستاهای علی‌آباد و باغچق بجنورد و نیز مناطقی از پادگان سپاه و ارتش عبور می‌کند.

آخرین ویرایش در چهارشنبه, 29 شهریور 1402 ساعت 09:59
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره