اخبار برگریده
پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 21:59

سه شنبه, 09 خرداد 1402 ساعت 10:07
  • .

ورود دستگاه قضایی خراسان شمالی جهت احیاء و رفع مشکلات یک واحد تولیدی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

چندی پیش بود که رئیس کل دادگستری استان در بازدید از تنها واحد تولیدکننده پودر جاذب رطوبت(کشاورزی) در شهرستان شیروان، از ورود دستگاه قضایی استان جهت احیاء و رفع مشکلات این مجموعه تولیدی خبر داد.

به گزارش نسیم امروز به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان، مقام عالی قضایی استان در پایان بازدید اولیه از این واحد تولیدی در معرض تعطیلی گفته بود که:هدف دستگاه قضایی از انجام بازدیدهای میدانی، شناخت بیشتر و بهتر از ماهیت مشکلات موجود و تلاش مضاعف در راستای رفع موانع فراروی تولیدکنندگان است.

حال با شناسایی ماهیت و ابعاد مشکلات مطروحه، روند پیگیری های انجام شده تا کنون بسیار امیدوارکننده به نظر می رسد بطوریکه با حصول توافق در روز گذشته، امکان احیاء این واحد تولیدی بیش از هر زمان دیگری کاملاً محتمل و متصور است.

این موضوع در پایان نشست کمیته فرعی ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان که با حضور مسؤولان ذی ربط و به ریاست حجت الإسلام والمسلمین رضا براتی زاده، رئیس کل دادگستری خراسان شمالی برگزار گردید پیگیری و در خاتمه مصوبه ای را در برداشت که اجرای آن می تواند زمینه های تأمین توأمان منافع تولیدکننده و بانک عامل را تسهیل و تسریع نماید و در عین حال روند تولید در این مجموعه از سرگرفته می شود.

در این اثنا ابراز رضایت و تجلی انگیزه مضاعف در گفتارِمدیر شرکت بلورآب سوپرجاذب ظی مصاحبه با روابط عمومی دادگستری کل استان، نقطه عطفی را خلق کرد که در کارنامه دستگاه قضایی استان و ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری کل خراسان همچنان باقی خواهد ماند و جزئیات این رویداد از بدو طرح مشکل تولیدکننده در دبیرخانه این ستاد تا انجام بازدید میدانی و تشکیل جلسات تخصصی ذیل این ستاد در قالب کمیته ها و کارگروه های فرعی به ثبت رسید.

محمدی،مدیر شرکت بلورآب سوپرجاذب کشاورزی، ضمن قدردانی از حمایت های همه جانبه دستگاه قضایی و دبیرخانه ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان از واحدهای تولیدی در استان اظهار کرد:پودر سوپرجاذب رطوبت در حال حاضر یک محصول وارداتی است که دارای قابلیت بسیار بالایی در جذب آب می باشد و در صنایع مختلف، کاربردهای فراوانی دارد.بطوریکه به دلیل توانایی بالای این نوع پودر در جذب مولکول ها و با توجه به محدودیت های منابع آبی و تنش های آبی متوالی و عدم توجیه اقتصادی تولید محصولات کشاورزی پرآب طلب در شرایط خشکسالی های اخیر، این محصول در صنایع کشاورزی،دامداری،باغداری،بهداشتی و امور بسته بندی در جایگاه ویژه ای قرار گرفته است.

وی تملک این واحدتولیدی توسط بانک عامل را به علت بدهکاری سرسام آورناشی از سود مرکب بانکی و عدم توانایی بازپرداخت اقساط معوق و ... از عوامل اصلی تعطیلی این مجموعه عنوان کرد.

این تولیدکننده در جریان ارزیابی خود از جلسه روز گذشته کمیته فرعی ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان با اشاره به نقش مهم، اساسی و تعیین کننده دستگاه قضایی در حمایت از واحدهای تولیدی استان، از تلاش های رئیس کل دادگستری استان- بعنوان رئیس ستاد- و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان- بعنوان دبیر این ستاد- در آستانه کسب این موفقیت ارزشمند و تسهیل زمینه های احیاء این واحد تولیدی قدردانی کرد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره