اخبار برگریده
چهارشنبه, 12 ارديبهشت 1403 09:22

چهارشنبه, 20 ارديبهشت 1402 ساعت 16:18
  • .

تقدیر ازعملکرد موفق روابط عمومی دادگستری کل استان

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی طی پیامی از عملکرد موفق روابط عمومی دادگستری کل استان به جهت نوآوری و خلاقیت در تولید محتوا و محصولات رسانه ای قدردانی کرد.

به گزارش نسیم امروز، متن پیام حجت الإسلام والمسلمین رضا براتی زاده بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«تبیین حقیقت و اطلاع رسانی به افکار عمومی مهم است. نباید مردم را در ابهام باقی گذاشت.» از بیانات مقام معظم رهبری(حفظه الله تعالی) در دیدار با مسؤولان قضایی، 7 تیر 1382

نقش و جایگاه روابط عمومی در روزگار معاصر و در هنگامه پیشتازی رسانه ها به ویژه توسعه روزافزون کنش ها در فضای مجازی آنقدر رفیع و والاست که فراتر از یک نگرش، دیدگاه و یا فلسفه عالی در کلیه شؤون زندگی انسان شناخته می شود و به اعتبار این کارکرد، در دنیای امروز از جمله حیاتی‌ترین و ضروری‌ترین بخش های یک سازمان به شمار می رود که می تواند با تقویت سازوکارهای ارتباطی، تعامل مستمر، آگاهی بخشی، اعتمادآفرینی و اقناع سازی ارکان مختلف جامعه، حصول موفقیت های کلان را تضمین و به بهترین شکل متجلی نماید.

بدون تردید این مجموعه ی مهم و تأثیرگذار بعنوان یکی از عناصرِ اصلی در عرصه سیاست‌گذاری‌ها، برنامه ریزی ها و هدایت سازمان‌ها به سمت و سوی تحقق و توسعه اهدافِ پیش بینی شده و بهبود شاخص های عملکردی محسوب می گردد و کارکردهای آن به ‌مثابه «روح فعالیت‌ها» تلقی و به رکن مهمی از عملکردِ سازمان‌ها تبدیل‌شده است.

امروز روابط عمومی دادگستری کل استان به اعتبار نوآوری ها، خلاقیت ها و ابتکارات مثال زدنی در حوزه تولیدات و محتوای رسانه ای و انتشار و انعکاس بهنگام اخبار و عملکرد دستگاه قضایی در ردیف شاخص ترین بخش های این مجموعه به شمار می رود و یقیناً تحقق این هدف، محصول مجاهدت ها و تلاش های شبانه روزی شما عزیزانی است که با نقش آفرینی بسیار مؤثر، مفید و ارزشمندِ خود توانستید به خوبی از عهده مسؤولیت خطیر اطلاع رسانی و شفاف سازی عملکرد دستگاه قضایی بر آیید.

لذا بدینوسیله ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های شبانه روزی شما همکار گرامی، دوام توفیقات روزافزونتان را در ظل عنایات حضرت حق تعالی و در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و ولایت مقام معظم رهبری-حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(حفظه الله تعالی)- از خداوند متعال مسألت دارم.

رضا براتی زاده-رئیس کل دادگستری خراسان شمالی

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره