اخبار برگریده
جمعه, 07 ارديبهشت 1403 08:45

سه شنبه, 02 اسفند 1401 ساعت 20:36
  • .

دیدار 3950 مراجعه کننده با رئیس کل دادگستری خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

طی 11 ماهه گذشته ، 3هزار و 950 نفر از مراجعین با رئیس کل دادگستری خراسان شمالی دیدار کردند.

به گزارش نسیم امروز، رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در حاشیه ملاقات عمومی روزگذشته،از درخواست اعمال ماده 477 قانون آیین دادرسی کیفری، درخواست رسیدگی مجدد به پرونده های قضایی و بررسی مشکلات مددجویان و خانواده های زندانیان به ترتیب بعنوان مهمترین موضوعات مطروحه از سوی مراجعین در این دیدار نام برد.

حجت الإسلام والمسلمین رضا براتی زاده، تصریح کرد:این دیدارها طی اوقات اداری روزهای دوشنبه هر هفته طبق روال معمول انجام می شود و افراد می توانند با مراجعه حضوری و اخذ نوبت در همان روز مشکلات قضایی خود را با حوزه ریاست دستگاه قضایی استان مطرح و مراتب را تا حصول نتیجه پیگیری نمایند.

مقام عالی قضایی استان در ادامه به مهمترین سازوکارهای ارتباطی با مردم جهت ارائه خدمات قضایی اشاره و خاطرنشان کرد:علاوه بر ملاقات های عمومی پیش بینی شده طی روزهای دوشنبه هر هفته، میزهای خدمتی که به همت مسؤولین و مدیران قضایی و سازمان های تابعه دستگاه قضایی در استان در مناسبت های مختلف به طور متناوب برپا می گردد پذیرای شهروندان عزیز خواهد بود.

رئیس کل دادگستری استان اظهار کرد:مسلماً مردم مهمترین سرمایه اطمینان بخش و پشتوانه اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و دستگاه قضایی افتخار دارد که به برکت بهره مندی از مدیرانی شایسته در مصدر قوه قضائیه طی چند سال اخیر توانسته حلقه اتصالی عمیق و قوی و پل ارتباطی اعتمادآفرین جهت تقویت سطح مشارکت های سازنده عمومی در مناسبات قضایی با مردم ایجاد نماید و همچنان در تلاش است تا با استفاده از ظرفیت های رسانه ای، این قبیل سازوکارهای متناسب را بیش از پیش تقویت نموده و ارتقاء بخشد.

وی گفت:مدیران قضایی،تحقق عدالت و پیگیری جدی مطالبات قانونی مردم را بطور ویژه در دستور کار قرار دهند.

گفتنی است طی یازده ماهه سال جاری تعداد 3هزار950 نفر از مراجعین با رئیس کل دادگستری خراسان شمالی دیدار کردند و مسائل و مشکلات خود را با مقام عالی قضایی استان در میان گذاشتند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره