اخبار برگریده
سه شنبه, 25 ارديبهشت 1403 16:35

شنبه, 17 دی 1401 ساعت 07:35
  • .

بازدید سرزده رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از حوزه قضایی جاجرم

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی به طور سرزده از حوزه قضایی جاجرم بازدید و عملکرد دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش نسیم امروز به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان خراسان شمالی، حجت الإسلام والمسلمین رضا براتی زاده، رئیس کل دادگستری استان همچنین بطور اختصاصی با اکبری، رئیس دادگستری و فدوی، دادستان عمومی و انقلاب جاجرم و نیز با قضات و کارکنان اداری این حوزه قضایی، دیدار و گفتگو کرد و ضمن استماع خواسته ها و پیگیری مطالبات ، انتقادات و پیشنهادهای مطروحه ، مهمترین مشکلات مبتلابه را مورد بررسی قرار داد.

مقام عالی قضایی استان، ضمن تبیین نقش دادرسی عادلانه و متکی بر موازین قانونی در جلب رضایتمندی و اعتماد عمومی شهروندان و مراجعین به دستگاه قضایی، بر ضرورت اعمال دقت و سرعت به منظور بهبود روند رسیدگی های قضایی، اتقان آراء و استفاده بیشتر و بهتر قضات از تأسیسات حقوقی و کیفرخواست شفاهی،اعمال مجازات های جایگزین حبس و همچنین اهتمام جدی و ویژه در راستای کاهش جمعیت کیفری زندان ها تأکید کرد.

وی با بیان اهمیت اتقان آراء در روند تحقق عدالت قضایی تصریح کرد:مردم از دستگاه قضایی انتظار دارند که عدالت در تصمیم گیری ها و صدور آراء مستحکم و مدلل را محور توجه خود قرار دهند لذا باید به گونه ای عمل شود که از صدور آراء متزلزل و فاقد مبانی مستحکم قانونی اجتناب گردد.

براتی زاده با تأکید مضاعف بر ضرورت رعایت حسن خلق و حفظ کرامت مراجعین و همچنین کارکنان در مناسبات اداری، تصریح کرد:انتظار می رود هم قضات و هم کارکنان اداری در عین رعایت قوانین و مقررات نسبت یکدیگر و نیز ارباب رجوع با سعه صدر، صبر و حوصله کافی و خوشرویی و حسن خلق رفتار کنند.

رئیس کل دادگستری استان، رعایت قوانین و نیز تقویت همکاری،همراهی و همدلی و مهربانی در رفتار سازمانی را از جمله رموز موفقیت عملکرد هر مجموعه دانست و اظهار کرد:بدون تردید تطبیق روندها و رفتارها با موازین قانونی و ارتقاء سطح تعاملات و همکاری های فی مابین در هر دستگاهی، می تواند شاخص های عملکردی را به بهترین وجه ممکن بهبود بخشد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره