اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 16:19

چهارشنبه, 10 آبان 1402 ساعت 11:31
  • .

مدیران دستاوردهای دولت را در اختیار رسانه ها قرار دهند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: مدیران دستاوردهای دولت را با هدف امید آفرینی و افزایش اعتماد مردمی در اختیار رسانه ها قرار دهند.

به گزارش نسیم امروز، محمدرضا حسین نژاد در شورای اطلاع رسانی خراسان‌شمالی اظهار کرد: امروزه جمهوری اسلامی ایران در یک جنگ رسانه ای قرار دارد که دشمن از تمام ظرفیت هایش برای تضعیف ارزش های نظام در این نبرد بهره می گیرد.

وی افزود: در این جنگ دشمن حقایق را وارونه و دستاوردهای ارزشمند جمهوری را کمرنگ جلوه می دهد تا موجی از ناامیدی را در کشور ایجاد کند.

حسین نژاد ادامه داد: دشمن در گام های بعدی خود می خواهد، همدلی حاکم بین مردم و مسوولان را تضعیف کند تا روند رو به توسعه کشور متوقف شود.

نماینده عالی دولت در خراسان‌شمالی با تاکید بر اینکه مدیران دستاوردهای دولت را در اختیار رسانه ها قرار دهند، گفت: باید برای همه اقدامات و دستاوردها پیوست تبلیغاتی وجود داشته باشد تا مردم بدانند برای توسعه کشور چه کارهایی انجام می شود.

وی تصریح کرد: بی تردید اطلاع‌رسانی دقیق از دستاوردهای دولت موجی از امیدآفرینی را ایجاد خواهد کرد و شاهد همراهی بیشتر مردم در اجرای طرح های بزرگ خواهیم بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌شمالی نیز گفت: مردم ولایتمدار ایران همواره با حضور پرشور و حماسی در انتخابات تضمین کننده امنیت کشور بوده اند.

حسن ناهیدی افزود: حضور پرشور نشانگر حمایت قاطع مردم از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است و دشمن تاب دیدن این اقتدار را ندارد.

وی با اشاره به پای کار بودن جریان های سیاسی برای مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو، بیان کرد: مجلس شورای اسلامی با رای و نظر همه مردم بنا می شود بنابراین هر اندازه آرای بیشتری در صندوق ریخته شود، این خانه مستحکم تر خواهد بود.

گفتنی است: ۲۱۵ داوطلب خراسان شمالی ثبت نام قطعی خود را برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انجام دادند که نسبت دوره قبل حدود ۵۳ درصد افزایش را نشان می دهد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سالجاری برگزار می شود.

خراسان شمالی با ۱۰ شهرستان دارای یک میلیون نفر جمعیت است که ۴۴ درصد از آن در روستاها سکونت دارند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره