اخبار برگریده
یکشنبه, 16 ارديبهشت 1403 18:06

سه شنبه, 08 شهریور 1401 ساعت 09:03
  • .

دیدار جمعی از مدیران جامعه ایثارگری با سرپرست شرکت توزیع برق استان

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

جمعی از مدیران جامعه ایثارگری استان و مدیران کل استانداری خراسان شمالی با مهندس چاهی سرپرست شرکت توزیع برق استان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش نسیم امروز، در این دیدار مدیران حاضر، در خصوص وضعیت شبکه های توزیع برق استان و برنامه ها و طرح های در دست اقدام جهت افزایش ضریب پایداری شبکه گفتگو و تبادل نظر کردند.

سرپرست شرکت توزیع برق استان نیز در این دیدار به ارائه عملکرد حوزه کاری خود و برنامه های پیش رو برای تامین برق پایدار در این استان پرداخت.

در این جلسه بر حمایت جامعه ایثارگری استان از مدیران پر تلاش و سخت کوشی همچون آقای مهندس چاهی که با اولویت سلامت اداری و خدمت صادقانه پای به عرصه خدمتگزاری مردم شریف استان نهاده اند ، تاکید شد.

سرپرست شرکت توزیع برق استان در ادامه درخصوص برنامه‌های شرکت در راستای خدمت رسانی بهتر توضیحاتی را ارائه کرد.

این برنامه ها شامل احداث و اصلاح شبکه و نصب ترانس با هدف کاهش پیک بار، جلوگیری از خاموشی های ناشی از افزایش مصرف و کاهش تلفات انرژی برق و اصلاح و بهینه سازی شبکه در نقاط مختلف روستایی استان در راستای رفع حریم و ترمیم شبکه فرسوده روستایی می باشد. همچنین احداث شبکه و نصب ترانس جدید برای تأمین برق متقاضیان جدید در شهرک ها و مجتمع های روستایی و شهرها نیز در برنامه خواهد بود.

با هدف اصلاح و افزایش کیفیت روشنایی معابر ، تعویض و جایگزینی چراغ معمولی با چراغ LED نیز در برنامه های شرکت پیش بینی شده است.

مهندس چاهی در ادامه افزود هر آنچه داریم به برکت خون شهدا ست انسانهای پاک و وارسته و مخلصی که بی ریا در راه آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزتمندانه جان خود را فدا نمودند حفظ شان و جایگاه خانواده معزز شهدا و ایثارگران وجانبازان و آزادگان سرافراز و تکریم و ارایه خدمات مطلوب به انان در اولویت برنامه ها قرار خواهد گرفت.

سرپرست شرکت توزیع برق استان از برنامه ریزی برای رسیدگی به مناطق محروم و کم برخوردار و تقسیم عادلانه اعتبارات پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری و افزایش پایداری شبکه و تاب اوری شبکه به عنوان زیر ساخت توسعه ای نیز خبر داد.

وی همچنین اشاره کرد که ترویج روحیه ایثار و از خود گذشتگی و مشارکت همکاران در اردوهای جهادی و تکرار تجربه های موفق تامین برق روستای پسرکانلو و... با استفاده از ظرفیت پایگاه های بسیج هم جزو اهداف آتی شرکت خواهد بود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره