اخبار برگریده
پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 11:54

دوشنبه, 19 تیر 1402 ساعت 09:10
  • .

رشد 17 درصدی مصرف برق در خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیر عامل شرکت توزیع برق خراسان شمالی گفت: مصرف برق در هفته جاری نسبت به مدت مشابه هفته گذشته ۱۲ درصد افزایش داشته و به مرز هشدار رسیده است.

به گزارش نسیم امروز، حسن چاهی اظهار کرد: پیک بار برق خراسان شمالی در هفته جاری از ۲۷۴ مگاوات نیز فراتر رفت به گونه ای که ثبت رکوردهای جدید مصرف دور از انتظار نیست.

وی افزود: سال های گذشته معمولا در مردادماه شاهد این میزان مصرف بودیم.

چاهی با بیان اینکه بیش از هر زمان دیگر نیازمند همکاری مردم در صرفه جویی مصرف برق هستیم، گفت: اینک استفاده بهینه از انرژی باید بیش از پیش مورد توجه شهروندان قرار گیرد و از همه مشترکان می خواهیم نسبت به این امر اهتمام جدی داشته باشند.

وی به مشترکان برق استان توصیه کرد که از روشن کردن وسایل پرمصرف برقی در ساعات اوج مصرف از ساعت ۱٠ صبح تا ۱۰ شب خودداری کنند.

مدیر عامل شرکت توزیع برق خراسان شمالی خاطرنشان کرد: استفاده از دور کند کولرهای آبی، نصب سایبان و استفاده از کولرهای آبی و تنظیم درجه کولرهای گازی روی دمای آسایش (۲۴درجه سانتیگراد) نقش موثری در کاهش مصرف برق دارد.

چاهی یادآور شد: ادارات خراسان شمالی نیز ملزم به رعایت مصوبه هیات دولت هستند که بر اساس آن باید در ساعات اداری مصرف برق را تا ۳٠ درصد و در ساعات غیر اداری تا ۶٠ درصد کاهش دهند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره