اخبار برگریده
دوشنبه, 17 ارديبهشت 1403 11:35

دوشنبه, 07 شهریور 1401 ساعت 08:36
  • .

اجرای طرح استقرار نظام مدیریت دانش در استانداری

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل دفتر برنامه ریزی ، نوسازی و تحول اداری استانداری خراسان شمالی از اجرای طرح استقرار نظام مدیریت دانش در استانداری خبرداد.

به گزارش نسیم امروز، محمد رضا موفق اظهار کرد: با توجه به نگاه ویژه مدیران ارشد استانداری در حوزه تعالی سازمانها و افزایش بهره‌وری ، استقرار نظام مدیریت دانش و بهره گیری از دانش و تجربیات ارزشمند همکاران بازنشسته استانداری می تواند در این مسیر کمک قابل توجهی به ارتقای سیستم داشته باشد.

وی با بیان اینکه استقرار نظام فوق موجب ایجاد ساختار بهینه مدیریت دانش در ستاد وزارت کشور و استانداری ها می شود ، افزود : مدیریت دانش مجموعه ای از راهکارهای مربوط به کسب، خلق، نگهداری، توسعه و استفاده از دانش است که با شناسایی و بهره گیری از سرمایه های دانشی سازمان نقش مهمی در تعالی و پیشرفت سازمانی ایفا می کند.

گفتنی است: اولین نشست هم اندیشی و آموزشی مدیریت دانش بصورت مجازی با مدیر اجرایی نظام مدیریت دانش و سایر دفاتر برنامه ریزی استانداریهای سراسر کشور برگزار و مقرر شد تصمیمات لازم جهت اجرای بهتر نظام مدیریت دانش در استانداری با هدایت مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور انجام پذیرد .

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره