اخبار برگریده
جمعه, 21 ارديبهشت 1403 06:42

شنبه, 25 تیر 1401 ساعت 08:57
  • .

ضرورت حل مشکلات سکونتگاه های غیررسمی با توجه به روستاها

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت : برای حل مشکلات سکونتگاه های غیررسمی در کنار تصمیمات بالادستی، توجه به روستاها و نقاط مرزی از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش نسیم امروز، محمد رضا حسین نژاد در دیدار دکتر علی آقا محمدی قائم مقام وزیر کشور در طرح محلات کم برخوردار ۲۰۲۰ ، افزود: بازدید میدانی از این مناطق را همیشه در دستور کار قرار می دهیم.

وی اظهار داشت: برنامه‌ریزی لازم برای حل مشکلات سکونتگاه های غیررسمی باید با استفاده از ظرفیت تمام دستگاه های اجرایی استان انجام شود تا شاهد تعادل بخشی در نقاط مختلف شهرها باشیم .

حسین نژاد با بیان اینکه هدفمند سازی یارانه ها در برنامه ریزی های بلند مدت می تواند امید تازه ای به روستاییان بدهد ، گفت : روستاییان می توانند حاصل زحمات خود را به طور مستقیم و بدون هیچ واسطه ای به فروش برسانند و این موضوع نقش مهمی در عدم شکل گیری سکونتگاه های غیررسمی خواهد داشت .

وی طرح مردمی سازی یارانه ها را تصمیم شجاعانه رییس جمهور دانست و افزود : این طرح مردمی سازی، نیازمند شفاف سازی و اطلاع رسانی به مردم است چون خروجی آن با برنامه هایی همچون مقاوم سازی مسکن روستاییان، موجب می شود تا مهاجرت معکوس رخ ندهد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره