اخبار برگریده
شنبه, 15 ارديبهشت 1403 19:44

چهارشنبه, 15 تیر 1401 ساعت 14:12
  • .

۷۱ زوج دانشجوی خراسان شمالی به خانه بخت رفتند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

۷۱ زوج دانشجو از دانشگاه‌های خراسان شمالی طی مراسمی باشکوهی در دانشگاه پیام نور بجنورد با حضور مسوولان استانی به خانه بخت رفتند.

به نسیم امروز به نقل از ایرنا، مشاور معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این آیین اظهار داشت: اسلام تنها دینی است که برای همه مراحل زندگی از قبل از ازدواج تا فرزندآوری و تربیت فرزند برنامه دارد.

حجت الاسلام بصیری افزود: احادیث و دستورالعمل‌هایی که چهارده قرن پیش مطرح شده و با بسیاری از اصول روانشناسی در عصر حاضر مطابقت دارد، گنجینه ای بزرگ برای ما در هر زمینه ای محسوب می شود و بهره گرفتن از آن برکت و رحمت را در زندگی جوانان به ارمغان خواهد آورد.

وی با بیان اینکه وظایفی که اسلام برای مرد و زن قرار داده، برای آرامش و ارتباط مطلوب در زندگی پیش‌بینی شده است، گفت: خوب حرف زدن، خوب نگاه کردن و خوب دیدن، استحکام زندگی را برای زوجین تضمین می کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز در ادامه این آیین گفت: برپایی این جشن ازدواج دانشجویی با هدف ترویج آیین ازدواج آسان در جامعه و فراهم کردن امکانات لازم برای ازدواج دانشجویان است.

دکتر سیدجواد پورنقی افزود: در این آیین دانشجویان دانشگاه های پیام نور، آزاد اسلامی، علوم پزشکی و سایر مراکز آموزش عالی این استان شرکت دارند.

نشست های فرهنگی، برگزاری کلاس های آموزشی، راهکارها و درمان مسائل زناشویی و تقدیر از زوج های جوان از برنامه های این جشن ازدواج دانشجویی بود.

گفتنی است: افزون بر ۲۸ هزار دانشجو در ۳۴ مرکز آموزش عالی خراسان شمالی تحصیل می‌کنند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره