اخبار برگریده
چهارشنبه, 12 ارديبهشت 1403 21:27

پنج شنبه, 30 تیر 1401 ساعت 09:07
  • .

تدوین سند مهارت آموزی و بومی کردن دانش و خرد جمعی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی گفت: با تدوین سند توسعه ای مهارت آموزی و بومی کردن دانش و خرد جمعی می توان در مسیر توسعه اقتصادی گام برداشت.

به گزارش نسیم امروز، ناصر فخر موحدی در جلسه شورای مهارت استان با بیان اینکه توجه به فضای کارآفرینی و اشتغال حائز اهمیت است ، افزود : با راه اندازی کانون کارآفرینان با سبک و سیاق جدید در سطح استان و انتقال دانش و تجربیات سایر استانها می توان نقشه راهی برای رسیدن به توسعه و پیشرفت طراحی کرد .

وی بهره مندی از ظرفیت مهارت آموزی را بهترین جایگزین برای پر کردن خلأهای این حوزه دانست و گفت : آگاهی بخشی و تشکیل کمیته عملیاتی می تواند این خلأهای موجود را پر کند .

در ادامه این جلسه دکتر علی حسین شهریور معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و سنجش مهارت سازمان فنی و حرفه ای کشور نیز یکی از دغدغه های اصلی جامعه امروز را مهارت آموزی دانست و گفت : تدوین استاندارد های آموزش مهارتی ، اجرای آموزش بخش دولتی و غیر دولتی و سنجش صلاحیت حرفه ای و صدور گواهینامه از مهم ترین وظایف سازمان فنی و حرفه ای کشور است .

وی افزود : در سال تا یک میلیون و پانصد هزار نفر مورد سنجش مهارت قرار می‌گیرند که از این تعداد نهصد هزار نفر موفق به اخذ گواهینامه مهارت می شوند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره