اخبار برگریده
پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 08:56

دوشنبه, 27 شهریور 1402 ساعت 16:37
  • .

اقتدار ایران اسلامی از برکات دفاع مقدس است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و گفت: اقتدار و عزت ایران اسلامی از برکات و جانفشانی های دوران دفاع مقدس است و باید حفظ شود.

به گزارش نسیم امروز، سردار اسماعیل فرجی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: ۷۲ تن از یاران امام حسین(ع) در روز عاشورا به شهادت رسیدند و این مکتب با به شهادت رسیدن ۲۱۴ هزار نفر در دفاع مقدس جانبازی هزاران نفر ادامه دارد.

وی به فتنه‌های مختلف از اول انقلاب تاکنون اشاره کرد و افزود: مردم ایران اسلامی در این دوران نیز مسیر حق را ادامه دادند و همچون یاران امام حسین (ع) در صحنه ماندند و پشت ولایت را خالی نکردند.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی تصریح کرد: تمامی اقشار جامعه در دوران دفاع مقدس به ندای رهبر کبیر انقلاب لبیک گفتند و نقش خود را ایفا کردند.

سردار فرجی با بیان اینکه حضور مردم در تمامی صحنه‌ها باید به الگوی دولتمردان تبدیل شود افزود: بری گذر از سختی ها باید به مردم اتکا کرد و مسیر حق، زیبایی زیادی دارد و هر کجا حق باشد باطل وجود ندارد.

وی از رسانه ها و هنرمندان خواست تا با هنر خود فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه کنند.

سردار فرجی ادامه داد: ۴۳ عنوان برنامه اصلی شامل سه هزار فعالیت در طول هفته بزرگداشت دفاع مقدس توسط سپاه جوادالائمه در استان برنامه ریزی شده است.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی تصریح کرد: رژه نیروهای مسلح، گل باران مزار شهدا، برگزاری بازسازی عملیات والفجر، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، برگزاری کنگره شهدا، افتتاح طرح های عمرانی، اجتماع بزرگ جوانان از جمله مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین هفت طرح نیز در هفته دفاع مقدس مورد بهره برداری قرار می گیرد که ناحیه مقاومت آشخانه و چناران شهر، سوله ورزشی روستای صادق آباد، پایگاه حوزه مقاومت تیتکانلو از آن جمله طرح ها است.

سردار فرجی در بخش دیگری از سخنانش به مامویت آبرسانی به چهار مجتمع استان نیز اشاره کرد و افزود: آبرسانی به این روستاها توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) با مشارکت وزارت نیرو در قالب چهار مجتمع آبرسانی زیدر و سرانی شهرستان شیروان، شیرین دره شهرستان بجنورد، پرسه سو و کهنه جلگه شهرستان راز و جرگلان در مناطق محروم استان اجرا می شود.

۳۱ شهریور سالروز آغاز جنگ تحمیلی علیه ایران در سال ۱۳۵۹ به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس در تقویم ملی نامگذاری شده است.

آخرین ویرایش در چهارشنبه, 29 شهریور 1402 ساعت 10:08
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره