اخبار برگریده
یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 20:40

سه شنبه, 16 آبان 1402 ساعت 14:55
  • .

۳۲۰ هزار بسیجی در خراسان شمالی سازماندهی شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: ۳۲۰ هزار بسیجی در این استان سازماندهی شد که از این تعداد ۱۱۰ هزار نفر فعال و مابقی عادی هستند.

به گزارش نسیم امروز به نقل از ایرنا ، سردار اسماعیل فرجی در دوازدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه جواد الائمه(ع) خراسان شمالی اظهار کرد: سپاه استان به نشاط و بالندگی نیروهایش افتخار می کند و همین تفاوت ها موجب شد تا سپاه حضرت جوادالائمه (ع) استان در بین سپاه‌های برتر کشوری انتخاب و تقدیر شود.

وی تصریح کرد: برتری سپاه استان در رده کشوری در واقع نتیجه همت و تلاش تمام پاسداران، بسیجیان، تعامل و همکاری با دستگاه‌های اجرایی استان، سازمان و نهادهای انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با بیان اینکه دشمنان جرات حمله به ایران را ندارد گفت: ایران در آمادگی کامل بسر می برد و هیچکس به خود اجازه جنگ نظامی را نمی دهد.

وی عنوان کرد: امروزه در منطقه شاهد وحشی‌گری و کودک کشی توسط رژیم صهیونیستی هستیم که رژیم سرطانی و غاصب، مردم بی‌گناه را به خاک و خون می‌کشد.

سردار فرجی عنوان کرد: این اتفاقات در واقع باعث شد تا ذات واقعی آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها برای نسلی که گمان داشتند این کشورها در حمایت از حقوق بشر هستند، آشکار شود.

وی با تأکید بر این موضوع که در این شرایط اگر آمادگی نداشته باشیم، به ما رحم نخواهند کرد، گفت: دشمن اگر جرات حمله به ایران را ندارد در واقع ثمره آمادگی و وفاداری پاسداران، بسیجیان و نیروهای مسلح و تلاش، مجاهدت‌ها و خدمت‌های بی‌منت و شبانه‌روزی آنها در عرصه‌های مختلف است.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی اضافه کرد: پاسدارانی جوان، کوشا، فعال و باانگیزه و اراده که بازدارندگی ایجاد کرده‌اند و این بازدارندگی باعث می‌شود که امریکایی‌ها پیغام دهند که ما حاضر به گسترش جنگ نیستیم.

دوازدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه جواد الائمه(ع)خراسان شمالی با حضور سردار حمید بزم شاهی دبیر اشراف فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جمعی از پاسداران، بسیجیان و خانواده های شهدا در سالن مجتمع ایثار بجنورد برگزار و در پایان از تعدادی از خانواده های شهدا تجلیل شدند.

همچنین در این آیین با اهدای تندیس جشنواره مالک اشتر و لوح تقدیر از ۱۰۰ نفر دست فعالان این بخش تقدیر شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره