اخبار برگریده
شنبه, 15 ارديبهشت 1403 06:16

چهارشنبه, 01 شهریور 1402 ساعت 14:19
  • .

لزوم تبیین ارزش‌های دفاع مقدس برای نسل جوان

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی بر لزوم تبیین ارزش های دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان برای نسل جوان از طریق زبان هنر و فرهنگ تاکید کرد.

به گزارش نسیم امروز محمدرضا حسین نژاد در جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در خراسان شمالی اظهار کرد: مردم ولایتمدار ایران وقتی به رهبری امام راحل(ره) انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند، دشمنان با هدف تضعیف این حرکت مردمی، هشت سال جنگ را به کشور تحمیل کردند.

وی افزود: مردم فداکار کشور نیز برخلاف پیش بینی های دشمن داوطلبانه در جبهه های جنگ حضور یافتند و یک وجب از خاک وطن را به دشمنان واگذار نکردند.

حسین نژاد ادامه داد: در میان استکبار جهانی و برخی کشورهای غربی نیز تمامی امکانات لازم را در اختیار رژیم بعثی قرار دادند تا انقلاب را تضعیف و مردم را نسبت به ارزش های اسلامی دلسرد کنند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی تصریح کرد: امنیت و وحدت کنونی کشور مرهون رزمندگانی است که برای حفظ ارزش های اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکردند، بنابراین وظیفه ما است که یاد این بزرگان را در جامعه حفظ و ارزش های دفاع مقدس را در جامعه تبیین کنیم.

وی افزود: سبک زندگی و رشادت‌های شهدا در طول هشت سال دفاع مقدس باید با تولیدات فرهنگی برای نسل تبیین شود تا آنها بدانند امنیت کشور مرهون ایثارگری های شهدا بوده است.

حسین نژاد خاطرنشان کرد: بهترین فرصت برای مقابله با هجمه های فرهنگی این است که جوانان را به سوی اردوهای راهیان نور و نشان دادن تصاویر و فیلم های آن ایام هدایت کنیم تا با ارزش های هفته دفاع مقدس آشنا شوند.

در تقویم جمهوری اسلامی ایران از ۳۱ شهریورماه تا ۶ مهرماه به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

آخرین ویرایش در پنج شنبه, 02 شهریور 1402 ساعت 09:49
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره