اخبار برگریده
پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 03:02

سه شنبه, 09 آبان 1402 ساعت 11:08
  • .

مردم غزه با الگو از فرهنگ دفاع مقدس در مقابل دشمنان ایستاده‌اند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم غزه با الگو گرفتن از فرهنگ شهامت و شهادت رزمندگان در دوران دفاع مقدس در برابر ظلم ایستاده و مقاومت می کنند.

به گزارش نسیم امروز به نقل از ایرنا، سردار محمد اشعری روز سه شنبه در یادواره سردار شهید «رجبعلی محمد زاده» و شهدای وحدت در مصلای بجنورد اظهار کرد: شهدا غیرتمندانه از جان خود گذشتند و میل به جانبازی برای ملت، وطن، نظام و انقلاب داشتند و با از دست دادن جان به ملت حیات دادند.

وی تصریح کرد: شخصیت تمامی شهدا اینگونه است که در راه کشور و ملت جان دهند تا کشوری سربلند، عزیز و قدرتمند داشته باشیم و این ویژگی ها را در سنگرهای خالی، پای منبر روحانیت، نماز شب ها و مناجات با خدا در جوانی به دست آورده اند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: شهدا فدا شدن برای دین خدا و حیات دادن به انقلاب را جانانه انتخاب کردند و در این راه مقدس به شهادت رسیدند.

وی به مظلومیت مردم فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: ملتی که از مرگ نمی ترسد هیچگاه در برابر ظالمان کوتاه نخواهد آمد و دشمنان از این فرهنگ مقاومت غافل بودند.

سردار اشعری ادامه داد: اینک فرهنگ شهید و شهادت و مقاومت ایران اسلامی به دنیا صادر شده است.

وی به جنگ شناختی و اعتقادی که دشمنان در فضای مجازی راه انداخته‌اند نیز اشاره کرد و افزود: آنان از ایمان، اعتقادات و آرمان های شهدا می ترسند چرا که از این ناحیه ضربه خورده اند و به همین دلیل جنگ فرهنگی راه انداخته اند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی سپاه بیان کرد: فرهنگ شهادت و مجاهدت به ذائقه کافران و مستکبران خوش نمی آید چرا که با این فرهنگ در برابر ظلم ایستادگی کرده است.

اشعری در ادامه گفت: متاسفانه دشمنان در فضای مجازی به دنبال این هستند که انقلاب به درست بازخوانی نشود و به دروغ در بستر فضای مجازی انقلاب را بازخوانی می کنند.

وی گفت: فضای مجازی را به دروغ پر از اطلاعات غلط می کنند تا در بین کشور شبهه ایجاد کنند، دشمنان ذهن جوانان را نشانه گرفته اند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه شمال شرق نیروی زمینی سپاه بیان کرد: دشمن با تمام قدرت شبیخون فرهنگی راه انداخته است تا ذهن ها را درگیر کند.

وی با بیان اینکه دست و پا زدن ها نشانه ذلت دشمنان است گفت: امروز جوانان ما با توانمندی خود پیشرفت های زیادی داشته اند که باعث دست و پا زدن دشمنان شده است.

اشعری بیان کرد: امروز هر کسی در هر جایی از کشور خدمت کند صف جهاد و مبارزه است ، جایگاه شهید و شهادت و جایگاه مجاهد در اوج همه جهاد ها قرار دارد چرا که در هر دو با خدا معامله می شود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه شمال شرق نیروی زمینی سپاه گفت: شهدایی مثل شهید محمدزاده نور را در دنیا تجلی دادند و الگوی مبارزه با دشمنان تلقی می شوند.

وی اظهار کرد: آنگاه که نور خدا در جهان تششع و تجلی یابد محلی از حکومت ظالمان باقی نخواهد ماند به همین دلیل دشمنان نمی گذارند که یاد و خاطره شهدا زنده بماند.

سردار اشعری افزود: تجلی نور خداوند همان آرمان شهدا است و باید این راه را ادامه داد.

به گزارش ایرنا، سردار رجبعلی محمدزاده در سال ۱۳۴۰ در روستای "نوده" از توابع شهرستان بجنورد به دنیا آمد و در سال ۱۳۶۱ وارد سپاه شد.

معاون یگان دریایی لشکر پنج نصر، فرمانده گردان نصرالله، حضور در عملیات های والفجر هشت، کربلای چهار و ۱۰، بدر، تک مهران، بیت المقدس ۲ و سه، نصر ۶ و هشت، از جمله خدمات شهید محمدزاده در هشت سال جنگ تحمیلی بود.

معاون تیپ جواد الائمه (ع)، فرمانده تیپ جواد الائمه (ع)، معاون لشکر پنج نصر، فرمانده تیپ مستقل سلمان سیستان، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از جمله مسوولیت های شهید محمدزاده قبل از شهادت بود.

سردار محمدزاده فرمانده سپاه سیستان و بلوچستان روز ۲۶ مهرماه ۱۳۸۸ در همایش سران و معتمدان عشایر و طوایف در منطقه پیشین شهرستان سرباز شرکت کرده بود که در حادثه تروریستی به همراه سردار شوشتری، چند نفر از فرماندهان سپاه سیستان و بلوچستان و جمعی از سران و ریش سفیدان قبایل محلی به شهادت رسید و پیکرش در بهشت رضا(ع) مشهد به خاک سپرده شد.

استان یک میلیون نفری خراسان شمالی بیش از سه هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره