اخبار برگریده
پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 08:53

جمعه, 26 خرداد 1402 ساعت 15:55
  • .

تعاملات دولت با آمریکای لاتین در راستای توسعه کشور

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: تعاملات با آمریکای لاتین نشان از دیپلماسی پویای دولت برای تداوم روند توسعه کشور در بخش های گوناگون دارد.

به گزارش نسیم امروز ، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در آیین عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه اظهار کرد: دولت سیزدهم با وجود تحریم های ظالمانه ای که استکبار جهانی علیه ایران اعمال کرده بود روابط خود را با کشورهای آمریکای لاتین با تمرکز بر موضوعات اقتصادی و سیاسی گسترش داد.

وی افزود: رییس جمهور در سفری که اخیرا به کشورهای آمریکای لاتین انجام داد قراردادهایی با تکیه بر ظرفیت های اقتصادی امضا کرد که این اقدامات نقش موثری در تولید و اشتغالزایی کشور خواهد داشت.

حجت الاسلام نوری خاطرنشان کرد: بی تردید گسترش این گونه روابط سیاسی و اقتصادی با دولت های آمریکای لاتین روند افول قدرت آمریکا را تسریع خواهد کرد.

امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه تکیه بر نیروی جوان رمز پیشرفت کشور است، گفت: جمهوری اسلامی ایران با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و تکیه بر دانش نیروهای جوان به پیشرفت های گوناگونی در عرصه های علمی، هسته ای، پزشکی، نظامی و اقتصادی دست یافته است.

وی افزود: این پیشرفت ها در حالی به دست آمده است که دشمن همواره تحریم های گوناگونی را علیه مردم ایران اعمال کرده تا اراده آنها را برای دستیابی به اهداف تضعیف کند.

شهید چمران الگویی از غیرت دینی

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه شهید چمران الگویی از غیرت دینی برای اساتید و معلمان است، گفت: این شهید بزرگوار نه تنها به ایران بلکه نسبت به تمام جوامع اسلامی غیرت دینی داشت.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی افزود: شهید چمران با وجود تحصیلات عالی که داشت همانند یک سرباز در میدان های نبرد حضور یافت و برای دفاع از ارزش های اسلامی جان خود را فدا کرد.

وی تصریح کرد: ایثارگری های این شهید موجب شد که همیشه نامش در تاریخ ماندگار شود./ ایرنا

آخرین ویرایش در جمعه, 26 خرداد 1402 ساعت 23:17
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره