اخبار برگریده
جمعه, 31 فروردين 1403 06:52

جمعه, 05 خرداد 1402 ساعت 16:35
  • و

نمایندگان مجلس برای حل مشکلات مردم تلاش کنند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید برای حل مشکلات مردم بویژه جوانان تلاش جهادی داشته باشند.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری در خطبه های این هفته نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: بسیاری از مشکلات جامعه با تلاش جهادی مسوولان حل شدنی است اما همراهی و هم افزایی نمایندگان با دولت نیز باید تداوم داشته باشد.

وی افزود: دولت نشان داده است که با برنامه ریزی های هدفمند و تدابیر هوشمندانه مسوولان و همراهی مردم می توان تحرکی در حوزه اقتصادی ایجاد کرد.

حجت الاسلام نوری با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی، گفت: نمایندگان مجلس باید هر جا که نیاز به کار کارشناسی و بررسی های بیشتر است دولت را همراهی و نظرات خود را ارایه کنند تا مشکلات مردم سریع تر حل شود.

امام جمعه بجنورد افزود: گرچه مجلس شورای اسلامی تاکنون عملکرد مطلوبی داشته است اما حل مشکلات مردمی نیازمند تداوم همراهی با دولت است.

وی با تاکید بر اینکه نمایندگان به مردم وعده های غیرقابل تحقق ندهند، تصریح کرد: نمایندگان باید آنچه را که امکان تحقق و در چارچوب قانون است وعده دهند در غیر این صورت این امر موجب نارضایتی مردم می شود.

حجت الاسلام نوری با تاکید بر چاره اندیشی بر آبگرفتگی معابر شهری در هنگام بارش باران، خاطرنشان کرد: همواره شکرگزار خداوند متعال هستیم که از اردیبهشت ماه سالجاری شاهد نزول رحمت الهی در این استان بودیم اما این بارش خسارت هایی نیز به دنبال داشته است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: اگر نیاز به لایروبی مسیرها و یا بازگشایی معابر برای هدایت آب های سطحی است باید مسوولان بدون هیچ درنگی آن را انجام دهند تا دیگر شاهد مشکلاتی برای تردد مردم و آسیب دیدگی منازل آنها نباشیم.

آخرین ویرایش در شنبه, 06 خرداد 1402 ساعت 08:06
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره