اخبار برگریده
یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 13:00

جمعه, 22 ارديبهشت 1402 ساعت 17:55
  • .

تحقق شعار سال نیازمند تعامل همه سازمان ها است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

امام‌جمعه موقت بجنورد گفت: تحقق شعار سال «مهار تورم و رشد تولید» نیازمند تعامل همه سازمان ها است و دستگاه های اجرایی باید همه توان خود را در این راستا به کار گیرند.

به گزارش نسیم امروز به نقثل از ایرنا حجت الاسلام رضا براتی زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته بجنورد اظهار کرد: مشکلات اقتصادی جامعه بی تردید ناشی از تحریم های ظالمانه نظام استکباری است اما می توان با اقدامات جهادی و تلاش شبانه روزی بر این مشکلات غلبه کرد.

وی افزود: باید همه سازمان ها و دستگاه های اجرایی با عزمی راسخ پای کار باشند تا با برنامه ریزی های هدفمند و تدابیر هوشمندانه مشکلات را پشت سر بگذاریم.

حجت الاسلام براتی زاده تصریح کرد: رشد تولید نیازمند اقدام جدی و جهادی است تا شاهد آثار آن در زندگی مردم باشیم.

امام جمعه موقت بجنورد با تاکید بر مبارزه جدی با مفاسد اقتصادی در کشور، گفت: مبارزه با گرانی ها و مفاسد اقتصادی با شعار عملیاتی نمی شود بلکه باید همه پای کار بیاییم و از تمامی ظرفیت ها بهره بگیریم.

وی افزود: در این زمینه نیازمند هماهنگی و همسویی تمامی دستگاه ها و سازمان ها هستیم که دستگاه قضایی نیز به این موضوع قاطعانه وارد شده است.

حجت الاسلام براتی زاده با اشاره به خدمات ارزشند فردوسی برای حفظ زبان فارسی گفت: زبان فارسی میراث و گنجینه ای برای ایرانیان است که باید قدر این سرمایه بزرگ را بدانیم.

امام جمعه موقت بجنورد افزود: زبان فارسی، زبان عرفان، پیام های آسمانی و انسانی است که باید حافظ این سرمایه بزرگ باشیم.

وی تصریح کرد: زبان فارسی نباید دست خوش واژه های بیگانه شود اما متاسفانه شاهد آن هستیم که برخی از فروشگاه ها واژه های بیگانه را برای کسب و کار خود انتخاب می کنند.

آخرین ویرایش در شنبه, 23 ارديبهشت 1402 ساعت 08:26
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره