اخبار برگریده
جمعه, 07 ارديبهشت 1403 17:38

پنج شنبه, 26 اسفند 1400 ساعت 14:01
  • .

نقش مهم ائمه جمعه در ایجاد دلبستگی بیشتر مردم و نظام

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: پیشبرد اهداف فرهنگی، اجتماعی و عمرانی استان با مشارکت مردم و ائمه جمعه نیز در ایجاد دلبستگی بیشتر مردم و نظام نقش مهم و اثرگذار دارند.

به گزارش نسیم امروز، محمد رضا حسین نژاد در نشست با ائمه جمعه استان افزود : توجه به شهرستان های مرزی یکی از اهداف اصلی کار ما در سال جدید خواهد بود زیرا معتقدیم مرزنشینان امنیت پایدار را تامین می کنند.

وی یکی دیگر از محورهای کار در سال جدید را توجه به حوزه گردشگری دانست و گفت : باید توقفگاه هایی در مسیر های روستایی نیز ایجاد شود تا بدین طریق شاهد توسعه اقتصادی باشیم .

حسین نژاد خاطر نشان کرد: اگر مردم و مسئولان با یکدیگر همدل و متحد باشند استان در مسیر رشد و اعتلا قرار میگیرد در غیر این صورت امور در حوزه های مختلف به کندی پیش می رود .

وی با تاکید براینکه باید منویات دولت مردمی را پیاده کنیم ، تصریح کرد: با به کارگیری نیروهای ارزشی نظام در حوزه های مختلف می توان این منویات را پیاده کرد .

حسین نژاد به سفر آیت الله رییسی به استان در سال جدید اشاره کرد و افزود: در این سفر موضوعات حوزه آب شرب و کشاورزی ، راه های روستایی و شهری ، نیازهای دانشگاهی از محورهای اصلی جهت پیگیری خواهد بود .

آخرین ویرایش در شنبه, 28 اسفند 1400 ساعت 10:01
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره