اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 11:53

دوشنبه, 13 آذر 1402 ساعت 16:54
  • .

تاکید استاندار بر احیای بیمارستان ارتش در بجنورد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی با اشاره به اهمیت تداوم خدمات بیمارستان ارتش در بجنورد گفت: تلاش داریم این مرکز درمانی احیا شود.

به گزارش نسیم امروز به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد در دیدار با فرماندهان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: برای توسعه و احیای این بیمارستان که مصوبه سفر مقام معظم رهبری را نیز دارد، مذاکره و مقرر شد تا کاربری درمانی این بیمارستان حفظ و احیا شود.

وی افزود: مقرر شد در تفاهمی، این بیمارستان در اختیار خراسان شمالی قرار گیرد و در قبال آن ارزش عرصه آن پس از تامین مالی در اختیار نیروی زمینی ارتش قرار گیرد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی هم گفت: پس از ارزیابی در اولین فرصت تفاهم نامه ای با نیروی زمینی ارتش منعقد شده و با استفاده از اعتبارات منابع دفتر مقام معظم رهبری برای احیای کاربری درمانی این بیمارستان اقدام خواهد شد.

مرتضی بهزادفر اظهار کرد: این که، این بیمارستان پس از تحویل به استان و احیا در اختیار کدام سازمان و نهاد درمانی قرار گیرد، موضوعی است که استانداری خراسان شمالی در مرحله ی بعدی در خصوص آن تصمیم خواهد گرفت.

به گزارش ایرنا، تعطیلی بیمارستان ارتش بجنورد در سال‌های اخیر بعد از کوچک شدن تیپ ۱۳۰ شهید دلجویان در حالی مطرح می شود که سرانه تخت بیمارستانی خراسان‌شمالی نصف میانگین کشوری است.

بیمارستان ارتش بجنورد با ۳۲ تخت شامل درمانگاه اورژانس، دندانپزشکی، جراحی، اورولوژی، اورتوپدی، بینایی سنجی، پوست، بیهوشی، چشم پزشکی، اتاق عمل، زنان و زایمان، اطفال، جراحی عمومی و داخلی است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره