اخبار برگریده
یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 16:39

شنبه, 16 بهمن 1400 ساعت 12:39
  • .

مردم داری و عدالت ویژگی بارز نظام اسلامی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی سیاست های امروز نظام و دولت به صورت مردم داری و عدالت است اما این شرایط در گذشته به هیچ عنوان حاکم نبود.

به گزارش نسیم امروز، محمد رضا حسین نژاد در چهارمین روز از ایام دهه مبارک فجر در نماز جمعه این هفته بجنورد اظهار کرد: منابع و شرایط کشور در گذشته دستخوش تغییرات و بازیچه سیاست های کشور استعمار انگلیس و آمریکا به شکل مدرنیته بود لذا مسیر ایران به سمت بی بندوباری گسترش یافت.

وی یا بیان اینکه با ادامه این روند دیگر شاهد حاکمیت ارزش ها و اعتقادات دینی نبودیم، تصریح کرد:امام خمینی(ره ) متوجه انحرافات کشور ایران شد لذا با آگاه سازی مردم در مسیر منحل کردن این انحرافات قدم برداشت.

دکتر حسین نژاد خاطر نشان کرد : در زمان رژیم طاغوت بیدار سازی و هوشیار سازی مردم کار بسیار مشکلی بود که مردم ایران در این راه متحمل رنج ها و زحمات بسیاری میشدند اما امروزه دوره اطلاع رسانی روان و ساده شده است .

وی بابیان اینکه رشد خوبی در تمام ابعاد صورت گرفته اما باز هم باید سرعت بیشتری در این حوزه ها داشته باشیم ، افزود : مسلط بودن جوانان به تمام امور علمی ، از جمله صنعت هواپیما سازی ، موشک سازی ، وجود جوانان نخبه در شرکت های دانش بنیان همگی در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی رخ داده است .

دکتر حسین نژاد گفت : با جذب بخش خصوصی و استفاده از پتانسیل های استان در محورهای کشاورزی ، صنعت و گردشگری و در سایه مقام معظم رهبری باید بتوانیم کشوری قوی داشته باشیم .

وی در ادامه افزود :با همین اطلاع رسانی ها انقلاب به اوج رسید چون با تکیه بر ایمان ،حفظ ارزش ها و توجه به رهبری شاهد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بودیم . حسین نژاد با اشاره به اینکه امروز بعنوان روز بصیرت و معنویت نامگذاری شده است ، گفت: نباید از خطرات احتمالی دشمنان غافل شد هرچند که از اوایل پیروزی انقلاب با تکیه بر ایمان و رهبری توانسته ایم تمام این سرکوب ها را منحل کنیم هدف غایی همه ما باید این باور باشد که ما می توانیم .

آخرین ویرایش در شنبه, 16 بهمن 1400 ساعت 12:39
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره