اخبار برگریده
یکشنبه, 16 ارديبهشت 1403 08:13

چهارشنبه, 16 شهریور 1401 ساعت 19:07
  • .

ضرورت همراهی تمام دستگاه ها در حل مشکلات جامعه ایثارگران و شهدا

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون رییس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: تنها مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران پاسخگوی مطالبات این خانواده ها نیست بلکه همراهی تمام دستگاه ها در حل مشکلات آنان ضروری است.

به گزارش نسیم امروز، دکتر سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت خراسان شمالی افزود : ده درصد اعتبارات دستگاه های اجرایی و بیست درصد اعتبارات مجموعه صدا و سیما باید برای حوزه امور ایثارگران و شهدا هزینه شود .

وی با بیان اینکه موضوع اشتغال خانواده های شهدا و ایثارگران به صورت ملی حل نمی شود ، گفت : ظرفیت استخدامی دستگاه های اجرایی کشور محدود است اما می توان مشکل اشتغال آنها را با تشکیل کارگروه ویژه فرزندان شهدا و جانبازان بالای هفتاد درصد را حل کرد  .

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: برای ۲۴۷۲ نفر از ۳۷۱۷ نفر خانواده شهدا و ایثارگران خراسان شمالی مسکن تامین نشده که امیدواریم وزارت راه و شهرسازی اهتمام جدی داشته باشد ‌.

وی به موضوع ساماندهی گلزار شهدای خراسان شمالی نیز اشاره کرد و افزود : از ۳۷۷ گلزار شهدا ، ۲۸۹ گلزار ساماندهی شده ، هفت گلزار در دست اقدام و ۸۱ گلزار نیز ساماندهی نشده اند.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه خانواده شهدا و ایثارگران فقط میراث داران جنگ و دفاع نیستند ، افزود : این خانواده ها ستون انقلاب را حفظ کرده اند لذا نهضت مبارزه با دشمنان ادامه دارد و هدف از این نهضت ایجاد الگوی مناسب برای نسل امروز است تا بدانند نسبت به دین خدا مسئول هستند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره