اخبار برگریده
یکشنبه, 16 ارديبهشت 1403 11:38

پنج شنبه, 27 مرداد 1401 ساعت 16:29
  • .

نوجوانان کانون مشکات اسفراین با «ستاره های همیشه روشن» یاد شهدا را گرامیداشتند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیر کانون فرهنگی هنری مشکات مسجد صاحب الزمان (عج) از اجرای طرح «ستاره های همیشه روشن» با موضوع دوستي با شهدا به همت نوجوانان ولایی این کانون خبر داد.

به گزارش نسیم امروز، زهرا براتي مدیر کانون فرهنگی هنری مشکات مسجد صاحب الزمان (عج) در آستانه روز مسجد با اعلام این خبر گفت: به منظور آشنایی کودکان ونوجوانان با شهدا والگو پذیری از سبک و سيره شهدا در زندگي و زنده نگه داشتن ياد وخاطره شهیدان در اذهان، اين طرح در مرکز استان به همت اعضاي اين کانون اجرا شد.

وی اضافه کرد: در اين طرح اعضاي کانون با طراحي صحنه با تصاوير شهدا وابزار وادوات جنگي و معرفي کتاب در خصوص شهدا وطراحي چهره پنج شهيد اسفراين و نیز طراحي پرتره شهيد سليماني تلاش کردند مخاطبين خود را در برنامه بيش از پيش با شهدا و دوستي با آن والامقامان سوق دهند.

وی در ادامه همچنین گفت: در اين برنامه اعضا با طراحي چهره سردار سليماني به صورت مرحله به مرحله علاوه بر برگزاری مسابقه ای که از نوجوانان حاضر خواسته شد تا تصویر نهایی را تشخيص دهند که چهره کدام يک از شهدا در حال طراحي است، با اهداي جوايز به برندگان آنها را به مطالعه کتاب مکتب سليماني تشویق کردند.

براتی هچنین در تکمیل این خبر توضیح داد: اين اعضاء براي حضور در رويداد دختران حاج قاسم که ازسوي اداره کل تبليغات اسلامي خراسان شمالي در مرکز استان به مدت سه روز برگزار شد، حضور يافتند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره