اخبار برگریده
شنبه, 15 ارديبهشت 1403 00:19

شنبه, 22 مرداد 1401 ساعت 13:01
  • .

تحقق شعار سال با شناسایی مزیتهای استان در مسیر سند آمایش ملی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی در همایش فناورانه تا ثریا گفت: برای تحقق شعار سال به ویژه در حوزه دانش بنیان باید در مسیر سند آمایش حرکت و از ظرفیت تمام دستگاه های اجرایی بهره مند شد.

به گزارش نسیم امروز، محمد رضا حسین نژاد در همایش " فناورانه تا ثریا" با بیان اینکه با اجتناب از تکراری بودن موضوعات و تمرکز بر مزیت های استان و کشور می توان به تولید انبوه رسید ، اظهار کرد: نباید هر تولیدی را به انبوه رساند با شناسایی و‌احصا مزیت ها می توان میزان وابستگی به کشورها را کاهش داد.

وی داشتن برنامه جامع برای تحقق شعار سال را الزامی دانست و افزود: نیازها باید به صورت متمرکز در یک سایت مشخص در اختیار نخبگان علمی قرار گیرد تا در راستای اهداف سند آمایش ملی به استقلال واقعی دست یابیم.

حسین نژاد وجود بنگاه های اقتصادی ، کارخانجات و صنایع بزرگ را در تحقق شعار سال را مهم دانست و گفت : با پشتیبانی تولید و مطالعاتی از سوی این بنگاه ها کمک حالی برای شرکت های دانش بنیان خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه سازندگی و تولید دانش بنیان در اولویت است،گفت : استانداری همسو با تمام دستگاه های اجرایی در جهت تحقق شعار سال و حرکت در راستای سند آمایش ملی می تواند تولیدات را به سوی نیازها هدف‌گذاری کند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره