اخبار برگریده
شنبه, 01 ارديبهشت 1403 00:45

یکشنبه, 17 اسفند 1399 ساعت 18:11
  • .

کرونا ناتوان در برابر اراده مردم خراسان شمالی در بازسازی عتبات عالیات

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی گفت: به رغم شیوع بیماری کرونا از اسفند ماه سال گذشته در کشور و اعمال محدودیت ها و تعطیلی بازار اما این موضوع نتوانست مانعی برای کمک های مردم استان به بازسازی عتبات عالیات باشد.

به گزارش نسیم امروز، علی بیگ زاده در نشست ستاد بازسازی عتبات عالیات استان گفت: در سال گذشته 850 میلیون تومان کمک های مردمی برای بازسازی عتبات عالیات در استان جمع آوری شد که این رغم در سالجاری تا کنون 800 میلیون تومان است که تعهد استان نسبت به سرانه جمعیت عملی شده است.

بیگ زاده تعهد استان نسبت به سرانه جمعیت برای بازسازی عتبات عالیات در سال 1400 را پنج هزار تومان اعلام کرد و افزود: تعهد استان در سال آینده 4 میلیارد تومان می باشد و باید فعالیت های این ستاد با برنامه ریزی جدید بیشتر شود.

وی گفت: برای جمع آوری کمک های مردمی از کارهای موازی باید پرهیز شود و هماهنگی درونی بین ستاد بازسازی عتبات عالیات و دستگاه های جمع آوری نذورات مردمی به به وجود بیاید.

بیگزاده با بیان اینکه کمک به بازسازی عتبات عالیات ریشه در اعتقادات ما دارد، افزود: ملت ایران همیشه در این حوزه پیشگام بوده و عظمت آفریده اند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره