اخبار برگریده
جمعه, 14 ارديبهشت 1403 10:36

دوشنبه, 17 شهریور 1399 ساعت 11:01
  • .

برگزاری وبینار علمی بزرگداشت مقام امام سجاد (ع) در خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی از برگزاری وبینار علمی و تخصصی بزرگداشت مقام امام سجاد (ع) از سلسله نشست های مجازی دهمین کنگره بین المللی امام سجاد (ع) خبر داد.

به گزارش نسیم امروز، هاشم شیرازیان، با اعلام این خبر اظهار کرد: این وبینار صبح امروز دوشنبه 17 شهریور سال جاری و همزمان با ایام دهه دوم سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان و ایام اسارت کاروان کربلا در محل سالن اجتماعات دفتر نمایندگی مدیریت حوزه علمیه استان برگزار شد.

وی افزود: این وبینار با شعار امام سجاد(ع) اسوه معنویت، عقلانیت و مقاومت برنامه ریزی و بخشی از آن به صورت مجازی برنامه ریزی شده بود.

در این نشست ها حضرت آیت الله یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان و حجت الاسلام و المسلمین دکتر عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان نیز به صورت مجازی حضور داشتند.

شیرازیان گفت: همچنین دکتر شیخ عباس برهانی الولید قاضی از طلاب جامعه المصطفی به عنوان سخنران برون مرزی این نشست تخصصی بود.

گفتنی است: خراسان شمالی پیش از این و در اردیبهشت 97 میزبان هشتمین کنگره بین المللی امام سجاد (ع) در بخش همایش ملی اقتصاد مقاومتی و مقاوم سازی فرهنگی در سبک زندگی امام سجاد (علیه السلام) بود .

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره