اخبار برگریده
دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403 14:36

شنبه, 27 ارديبهشت 1399 ساعت 09:22
  • .

روابط عمومی مظهر وحدت و انسجام جامعه باشد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: روابط عمومی ها باید مظهر وحدت و انسجام جامعه باشند.

به گزارش نسیم امروز، دکتر ولی الله حیاتی در شورای اطلاع رسانی استان اظهار داشت: مدیران باید میدان کار را برای حضور روابط عمومی ها باز کنند و نیازهای ساختاری، سخت افزاری و معنوی آنان را برطرف کنند.

وی افزود: در اجرای تمامی سیاست های استان به ویژه در ایام شیوع ویروس کرونا برای جلوگیری از شایعه سازی روابط عمومی و رسانه ها نقش بسزایی داشتند.

حیاتی اظهار کرد: همکاری روابط عمومی ها موجب شد به رغم کافی نبودن اقلام بهداشتی در روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا اما مردم با مسئولین همراه باشند و امروز استان خراسان شمالی ماسک و مواد ضدعفونی کننده را به سایر استان ها صادر کند.

معاون سیاسی استاندار افزود: اطلاع رسانی، اقناع، ایجاد انسجام و افزایش سرمایه اجتماعی از کارکردهای اصلی روابط عمومی هاست.

وی مطرح کرد: با اطلاع رسانی دقیق، شفاف و لحظه ای مشکلات توسط روابط عمومی ها بخش زیادی از مشکلات حل خواهد شد.

حیاتی ادامه داد: روابط عمومی ها باید بتوانند جامعه را نسبت به برنامه های سازمان ها و سیاست های در حال اجرا اقناع کنند.

وی افزود: روابط عمومی باید مظهر وحدت و انسجام جامعه باشد که در این راستا روابط عمومی قوی و دارای دانش روز می تواند موجب افزایش سرمایه اجتماعی شود.

حیاتی با تاکید بر اینکه روابط عمومی حلقه اتصال بین مردم و مسئولین هستند، تصریح کرد: روابط عمومی ها در ارتباطی دوسویه باید خدمات دستگاه ها و سازمان ها را به مردم اطلاع دهند و همچنین کمبودها و مشکلات مردم را به سمع و نظر مدیران برسانند.

در ادامه این نشست مدیر روابط عمومی، امور بین الملل و تشریفات استانداری خراسان شمالی نیز گفت: نبود آموزش های تخصصی و لازم از مشکلات اصلی روابط‌عمومی های دستگاه های اجرایی استان است.

علی قلیزاده افزود: در شهرستان ها برخی از مدیران روابط عمومی همزمان پست کاری دیگری دارند و نگاه به حوزه روابط عمومی به مانند دو و یا سه دهه گذشته است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره