اخبار برگریده
یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 20:32

چهارشنبه, 25 بهمن 1402 ساعت 15:32
  • .

نوای موسیقی هنرمندان خراسان شمالی با جشنواره فجر استان ها

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر در خراسان شمالی با اجرای24 گروه و 5 تک نواز استان از فردا در مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد آغاز به کار می کند.

به گزارش نسیم امروز، معاون هنری و امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت: همزمان با سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، خراسان شمالی نیز میزبان این رویداد با حضور گروه های موسیقی هنرمندان استان در شاخه های پاپ، کلاسیک و مقامی از فردا تا بیست و هفتم ماه جاری خواهد بود.

«مسعود مرواری» اضافه کرد: در روز نخست و در بخش موسیقی سنتی گروه های «هزار و یک شب» به سرپرستی «حبیب ولی پور»، گروه «راه و آه» به سرپرستی «سیاوش حسین زاده»، گروه همای به سرپرستی «احمد وحدانی»، تک نوازی «طاهر اقطابی»، گروه «رامتین» به سرپرستی «دانوش جباری»، نی و دف بانوان همای، گروه «فروغ» به سرپرستی «نوید نجاتی» و گروه «غوغا» به سرپرستی «شایان آدینه زاده» به هنرنمایی خواهند پرداخت.

وی با بیان این که در روز دوم در بخش موسیقی مقامی نیز 9 گروه و 5 تک نواز هنرنمایی خواهند کرد، گفت: گروه «دلژین» به سرپرستی «مریم کلاته»، «گروه «آوات» به سرپرستی سامان فیروزه، گروه «ژیار» به سرپرستی «مجید کلابی» تک نوازی های «محمد گل افروز»، «حشمت رهنما»،« مهدی گوهری»، «رحیم رضایی» و «سهراب خاکسار» روی صحنه خواهند رفت.

«مرواری» افزود: گروه «جرگلان» به سرپرستی «صفرمحمد محمدی»، گروه «اوین» به سرپرستی «علیرضا اسلامی»، گروه «دلنوازان» به سرپرستی «محمد حسن پور»، گروه «دایان» به سرپرستی «سید هاشم شجاعی»، گروه «شیلان» به سرپرستی «وحید طاهری» و گروه «نغمه شاه جهان» به سرپرستی«مظاهر حدادیان» نیز در زمره گروه های در نظر گرفته شده برای اجرا در روز دوم جشنواره هستند.

این مقام مسئول ادامه داد: در سومین و آخرین روز از جشنواره و در بخش پاپ نیز گروه «آویژ هنر» به سرپرستی «آرمان حمیدی»، گروه «پرواز» به سرپرستی «کنعان قدوسی»، گروه «آوای سروش» و «رامتین» به سرپرستی «دانوش جباری» ،گروه «فروغ» به سرپرستی «نوید نجاتی» و اجرای پیانو با هنرمندی «الیاس صدری» روی صحنه خواهند رفت.

وی با اشاره به این که دبیری بخش سنتی و پاپ را «احمد وحدانی» و بخش مقامی را نیز «محسن محمدی» عهده دار است، خاطرنشان کرد: هنرمندان هر روز در 10 سئانس از ساعت 18 الی 22 برای علاقه مندان به موسیقی اجرا خواهند داشت.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره