اخبار برگریده
یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 01:07

پنج شنبه, 25 آبان 1402 ساعت 11:45

رویداد ملی مسابقات قرآن کریم نیازمند مشارکت صنایع استان

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد برگزاری چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم را آبروی استان دانست و گفت: صنایع در برگزاری این رویداد ملی مشارکت کنند.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری در جلسه شورای هماهنگی و گسترش فعالیت های قرآنی استان خراسان شمالی اظهار کرد:‌ چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم یک رویداد فرهنگی بسیار مهم و ارزشمند است که در بجنورد برگزار می شود و صاحبان صنایع برای برگزاری هرچه باشکوهتر این آیین کمک کنند.

وی افزود:‌ برگزاری هرچه باشکوهتر چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن آبرویی برای استان خواهد بود و با توجه به اینکه بیش از یکهزار نفر از اصحاب قرآنی بین المللی، کشوری و عوامل اجرایی در این رویداد حضور خواهند یافت، کمک و مساعدت تمامی ارگان ها و سازمان ها را نیز می طلبد.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه مجتمع تولیدی پتروشیمی و شرکت سیمان در برگزاری این رویداد همکاری دارند تصریح کرد: از دیگر صنایع نیز می خواهیم که در این رویداد قرآنی مشارکت داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنانش بر همکاری دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و آموزش و پرورش نیز تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه استان در زیر ساخت ها، امکانات و تجهیزات ضعیف است هماهنگی و مشارکتی بیشتری نیازمند است.

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه خراسان شمالی در زیر ساخت حمل و نقل هوایی، ریلی و حمل و نقل عمومی مشکل دارد گفت: رفت و آمد مسوولان کشوری و فعالان در بخش های مختلف نیز در این ایام با مشکلاتی مواجه است که باید برطرف شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی نیز در این جلسه بر کمک و مساعدت صنایع و سازمان ها تاکید کرد و گفت: اینک در بخش های هزینه های اسکان، پذیرایی و تبلیغات با کمبود منابع مالی مواجه هستیم.

حجت‌الاسلام عظیم آسوده یدکی افزود: برای برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی و معنوی کمیته های مختلفی از جمله کمیته پشتیبانی، فرهنگی، حراست، تبلیغات، فناوری شکل گرفته است و تمامی تمهیدات لازم نیز اندیشیده شده است.

وی تصریح کرد: علاوه بر برگزاری مسابقات سراسری قرآنی در حاشیه این مهم نیز برنامه های زیادی از جمله محفل انس با قرآن کریم، برنامه های آموزشی و سایر موارد نیز برای فعالان قرآنی در این استان برگزار خواهد شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی خاطر نشان کرد: از فرودگاه بجنورد نیز خواستار برقراری پرواز در ایام مسابقات سراسری قرآن کریم در استان هستیم.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره