اخبار برگریده
جمعه, 31 فروردين 1403 20:51

پنج شنبه, 14 اسفند 1399 ساعت 08:42

اختتامیه نخستین جشنواره کالاهای فرهنگی در خراسان شمالی برگزار می‌شود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون فرهنگی و امور رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، از برگزاری آیین اختتامیه نخستین جشنواره کالاهای فرهنگی، عصر روز پنج شنبه چهاردهم اسفندماه خبر داد.

رضا رضایی در گفتگو با خبرنگار نسیم امروز، از برگزاری آیین اختتامیه این جشنواره عصر روز پنج شنبه چهاردهم اسفندماه ساعت 18:15 در محل نگارخانه بجنورد خبر داد.

معاون فرهنگی و امور رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه در مجموع 130 اثر به دبیرخانه این جشنواره رسید، افزود: داوری آثار از دوازدهم اسفندماه آغاز شده که در آیین اختتامیه، برگزیدگان حوزه‌های مختلف معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه این جشنواره در چهار حوزه «کســب و کارهــای فرهنگــی نوپا»، «نوشــت افــزار»، «اسباب بازی و عروسک» و «هدایـای فرهنگـی» فراخوان شده بود، افزود: در هر بخش سه برگزیده اول تا سوم معرفی و تجلیل می‌شوند.

رضایی جوایز نفر اول در هر بخش را بیست میلیون ريال، نفر دوم در هر بخش را پانزده میلیون ریال و نفر سوم در هر بخش را 10 میلیون ریال اعلام کرد.

گفتنی است؛ نخستین جشنواره کالاهای فرهنگی با هدف شناخت عمیق‌تر بوم‌فرهنگ و ظرفیت های موجود در آن، کاربردی کردن بوم‌فرهنگ برای انسان امروزی، رونق کسب و کارهای فرهنگی با اتکا به ظرفیت های بومی و کمک به شناسایی بازارهای پنهان در حیطه محصولات و خدمات فرهنگی بومی اجرایی شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره