اخبار برگریده
جمعه, 14 ارديبهشت 1403 08:36

چهارشنبه, 05 مهر 1402 ساعت 11:28

کلنگ ساخت درمانگاه تامین اجتماعی جاجرم به زمین زده شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

کلنگ ساخت درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان جاجرم با حضور استاندار خراسان شمالی، فرماندار این شهرستان و برخی مدیران استانی به زمین زده شد.

به گزارش نسیم امروز، مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی خراسان شمالی گفت: ۴۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر استانی رییس جمهور برای ساخت این درمانگاه در زیر بنای چهار هزار و ۱۴۰ متر مربع ابلاغ شده است.

سعید صدرمنش افزود: این درمانگاه با مشارکت شرکت آلومینای ایران و سازمان تامین اجتماعی به بهره برداری خواهد رسید و مدت اجرای طرح ۲۴ ماه برآورد شده است.

وی گفت: اعتبار ساخت این درمانگاه از محل سفر استانی رییس جمهور در نظر گرفته شده و ساخت آن نیز بر عهده مجتمع آلومینای ایران است.

شهرستان جاجرم با مساحت سه هزار و ۶۵۴ کیلومتر مربع دارای سه شهر جاجرم، سنخواست و شوقان، سه بخش، پنج دهستان و ۵۵ آبادی است.

گفتنی است: بیمارستان ثامن الائمه (ع) بجنورد، ۲ درمانگاه تخصصی در شیروان و اسفراین و یک درمانگاه عمومی در گرمه به بیماران تامین اجتماعی خراسان شمالی خدمات ارایه می دهند.

سازمان تامین اجتماعی خراسان شمالی برای ارایه خدمات درمانی مختلف با ۳۸۰ مرکز خصوصی و ۱۰۰ مرکز دولتی در سطح استان قرارداد دارد و بیمه شدگان انواع خدمات پاراکلینکی، دارو و سایر خدمات پزشکی را دریافت می کنند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره