اخبار برگریده
یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 09:07

پنج شنبه, 02 شهریور 1402 ساعت 08:24

احداث ۲ هزار خانه بهداشت روستایی در دولت سیزدهم

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۲ هزار خانه بهداشت روستایی در دولت سیزدهم به بهره برداری رسیده و ۲ هزار خانه دیگر نیز در دست احداث است.

به گزارش نسیم امروز به نقل از ایرنا، دکتر بهرام عین اللهی در بدو ورود به خراسان شمالی در فرودگاه شهدای بجنورد اظهار کرد: احداث خانه بهداشت روستایی و مراکز جامع سلامت از اولویت بهداشتی و درمانی است که در دولت سیزدهم به شکل جدی دنبال می شود.

وی با بیان اینکه دولت بر بهره گیری از ظرفیت خیرین سلامت در ارتقای شاخص های درمانی و بهداشتی در کشور تاکید دارد، افزود: وزارت بهداشت همواره سعی کرده تا از ظرفیت خیران به خوبی بهره مند شود به گونه ای که سال گذشته این افراد ۳۶ هزار میلیارد ریال برای احداث بیمارستان، ساخت خانه های بهداشت روستایی و خرید تجهیزات درمانی کمک کردند.

عین اللهی ادامه داد: این در حالی است که نیکوکاران سلامت در سال ۱۴۰۰، ۱۸ هزار میلیارد ریال به بخش بهداشت و درمان کمک کرده بودند.

وزیر بهداشت با اشاره به اجرای طرح سلامت خانواده در ۹۱ شهرستان به صورت آزمونه، گفت: با فعال شدن برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع در شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر، خدمات بر مبنای سطح‌بندی به بیماران ارایه می‌شود.

وی افزود: با اجرایی شدن این طرح خدمات در مطب‌ها، پایگاه‌های سلامت و مراکز بیمارستانی با کمترین هزینه به بیماران ارایه می‌شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر یکروزه خود در نخستین روز از هفته دولت امسال به خراسان شمالی چندین پروژه درمانی را در بجنورد افتتاح می کند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره