اخبار برگریده
چهارشنبه, 12 ارديبهشت 1403 19:11

چهارشنبه, 07 مهر 1400 ساعت 18:35

لزوم انسجام همگانی برای حل آسیب های اجتماعی ناشی از بیماری کرونا

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: آسیب های اجتماعی ناشی از شیوع بیماری کرونا باید با انسجام همگانی و اجرای راهکارهای کارشناسی شده حل و برطرف شود.

به گزارش نسیم امروز، احمد برادران در جلسه بررسی عوارض اجتماعی بیماری کرونا در استان گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا تا کنون شاهد بروز آسیب های اجتماعی مختلف هستیم که باید با بررسی درست و ارائه راهکارهای مناسب در صدد حل آن باشیم.

وی افزود: بیماری کرونا و محدودیت های مربوط به آن سلامت روح و روان و تعاملات اجتماعی دانش آموزان را دچار مشکل کرده است و باید با اقناع سازی خانواده ها بحث برگزاری کلاس های درس به صورت حضوری در دستور کار تمامی متولیان امر باشد.

برادران با تاکید بر ورود همگانی برای اقناع سازی جامعه جهت انجام واکسیناسیون، گفت: بعد از رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی واکسیناسیون بهترین روش برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا است و باید همه تلاش کنیم استقبال مردم از این موضوع بیشتر شود.

وی افزود: انجام واکسیناسیون و به دنبال آن آغاز به کار فعالیت های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و مذهبی می تواند موجب افزایش نشاط اجتماعی جامعه شود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره