اخبار برگریده
چهارشنبه, 12 ارديبهشت 1403 23:18

شنبه, 09 مرداد 1400 ساعت 18:01

فعالیت ستاد کرونا تا ریشه کنی این ویروس ادامه دارد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی برخورد با تالارهای متخلف،ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در تمام شهرستانها، عدم کوتاهی در اجرای مصوبات ستاد کرونا را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش نسیم امروز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی علی بیگ زاده با تاکید بر اینکه فعالیت ستاد کرونا تا ریشه کنی این ویروس ادامه دارد، افزود:برگزاری هرگونه مراسم عروسی و عزا باید مطابق با رنگ بندی شهرستانها انجام شود و تخلف از این قوانین موجب برخورد جدی و قاطعانه دستگاه های اجرایی متولی می شود.

وی با بیان اینکه وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح استان ضعیف است ، تصریح کرد : رعایت پروتکل های بهداشتی بابا با شدت بیشتری پیگیری شود تا جامعه بیش از این آلوده نشود.

بیگ زاده خاطرنشان کرد: فارغ از تغییر دولت ، وظیفه ما خدمتگزاری به مردم است لذا تمام مدیران دستگاه های اجرایی استان و فرمانداران باید در اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا کوتاهی نکنند در غیر این صورت باید پاسخگو باشند.

وی با اشاره به سرعت بالای انتشار ویروس دلتا در سطح کشور نیز گفت : هرچند خراسان شمالی نسبت به سایر استانها در شیب ملایم تری قرار دارد اما به دلیل همجواری با خراسان رضوی باید برنامه ریزی های متفاوت تری انجام شود.

بیگ زاده در خصوص حوزه واکسیناسیون نیز افزود : تا پایان مرداد ماه بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا هفت میلیون دوز واکسن تزریق می شود بنابراین خراسان شمالی نیز از سطح ملی مطالبه بیشتری داشته باشد.

وی تصریح کرد : در حال حاضر روستاییان بالای پنجاه سال ، عشایر بالای هجده سال ، معلمان ، رانندگان , کارکنان بانک ، قوه قضائیه و خبرنگاران واکسینه خواهند شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره