اخبار برگریده
پنج شنبه, 20 ارديبهشت 1403 00:36

جمعه, 07 ارديبهشت 1403 ساعت 14:07
  • .

مسوولان زمینه مشارکت مردم در جهش تولید را فراهم کنند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: مسوولان باید با تعریف شیوه های حضور مردم در عرصه اقتصاد زمینه مشارکت آنها را در جهش تولید فراهم کنند.

به گزارش نسیم امروز به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در آیین عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: مسوولان برای مشارکت بیشتر مردم در عرصه تولید می توانند اعتبارات و تسهیلات بانکی را به سوی کارهای تولیدی هدایت کنند و یا حمایت های لازم از صنایع تبدیلی داشته باشند.

وی گفت: دشمنان نظام اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب تحریم های گسترده ای علیه کشور انجام داده اند به خیال اینکه مردم از ارزش های دینی دلسرد شوند.

حجت الاسلام نوری افزود: در واقع آنها سعی دارند با ایجاد تحریم ها و بی رونقی تولید معیشت مردم را دچار مشکل کنند تا در جامعه نارضایتی گسترش یابد.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه کار کردن و کسب روزی حلال عبادت است، گفت: امروزه انجام کار تولیدی و بی نیاز کردن کشور از بیگانگان نه تنها عبادت است بلکه به گونه ای جنگ با دشمنان نظام اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: کارگر و کارفرما نیز سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی در جنگ با تحریم های اقتصادی دشمن است که باید ارزش جایگاه خود را بدانند.

حجت الاسلام نوری با گرامیداشت یاد آیت الله مهمان نواز، تصریح کرد: ایشان بیش از ۳۰ سال امامت جمعه شهرستان بجنورد را بر عهده داشتند و تلاش های زیادی برای پیشرفت این شهرستان انجام دادند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: آیت الله مهمان نواز عالمی مجاهد بود که همواره خدمت به مردم در اولویت های کاری اش بود.

آیت الله مهمان نواز دوم اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ پس از یک دوره تحمل درد و رنج بیماری و کهولت سن به ملکوت علی پیوست و پیکرش در جوار امامزاده سید عباس موسی بن جعفر (ع) بجنورد به خاک سپرده شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره